גילי מוסינזון, שיצא בשבוע שעבר מהארון ונחשף בפומבי כביסקסואל - שנמשך מינית לגברים ולנשים כאחד - החליט להפציע אמש (שני) באירוע מתוקשר, לראשונה מאז הפרסום הרב, שעורר תגובות בביצה המקומית. למרות החיוכים הנבוכים שלו מול המצלמות, כדורסלן העבר ויוצא הריאליטי החליט לשתף באומץ כמה מהנוכחים במקום בפרטים על התהליך החושפני, כולל העובדה ששניים מהאנשים הקרובים אליו בעולם, כנראה לא ישמעו בקרוב על מה שעובר עליו.



ל-TMI נודע כי מוסינזון עצמו, סיפר למקורביו באירוע שהוא כתב את פוסט היציאה מהארון שפרסם בפייסבוק בשלהי יום העצמאות, במשך לא פחות מ-11 (!) שעות, תוך כדי בכי, שהתערבב עם תחושת פורקן ושחרור אישית שלו. זאת, לצד העובדה שבאותן השעות ממש, חשף את פניו בפרופיל באתר הכרויות לגייז (כפי שציין בסטטוס על כך שהוא נמשך גם לגברים).

מוסינזון, מעיד על עצמו כי לפי שעה הוא רווק, שלא נמצא בקשר רומנטי ופנוי להצעות (מגברים או נשים, רק תהיו נשמות טובות ועדינות, כן?) - אך עם זאת, הוא וגרושתו החליטו כי לפי שעה לא יספרו לילדיו התאומים בני השש על החשיפה של אביהם, זאת לדבריו, "כיוון שהם צעירים מדי".

 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on


הספורטאי לשעבר, בילה כאמור באירוע השקת תפריט הקוקטיילים של מרכז הכנסים והאירועים LAGO בראשון לציון - לצד אנשים מוכרים בהם ירדן הראל והדוגמנית לירז דרור, המחובר תומר ירוחם וחברתו, און "אח של" רפאלי, וגם יוצאי "האח הגדול", עמרי בן נתן וקסניה טרנטול, שפגשו במקום את הדאבל-נמסיס מהריאליטי, תניה גרבר ושי חי. כן, זה עם נעלי המריבה.

גלאם. תניה גרבר ושי חי (צילום: אלירן אביטל)
גלאם. תניה גרבר ושי חי (צילום: אלירן אביטל)

מצד שני, קסניה טרנטול, הדר אלה ועמרי בן נתן
מצד שני, קסניה טרנטול, הדר אלה ועמרי בן נתן


מיסטר חי, אם תהיתם, לא רק זכה להשמצות ברשת בגלל נעלי הצלב השערורייתיות של דולצ'ה וגבאנה, אלא גם עבר תקרית לא נעימה שקשורה לחליפת הזהב המרגשת שבחר ללבוש לאיוונט. מתברר שכבר בכניסה למקום, מעריצה מבוגרת ונלהבת רצה לעברו של האיש עם "האמת בפרצוף", כך שבטעות שפכה כוס של יין על החליפה של מותג האופנה היוקרתי, שנתפרה מבד משי זהב במיוחד עבורו כשבילה בגרמניה.

אז אמנם יש חליפה אחת ויחידה שכזו בעולם, אבל שי חי לא התעצבן, לא החליף צבעים ולא החליט לנפץ את כוס היין - אלא פשוט חייך אליה בנימוס, הודה לה באדיבות והמשיך לעבר הניקוי היבש. בכל זאת, משי, זהב, שי חי.
 
צמד חמד. ירדן הראל ולירז דרור
צמד חמד. ירדן הראל ולירז דרור

האח הקטן גדל. און רפאלי
האח הקטן גדל. און רפאלי

תומר ירוחם והחברה עדיין מחוברים
תומר ירוחם והחברה עדיין מחוברים

הכי פומבי. בערך. גילי מוסינזון
הכי פומבי. בערך. גילי מוסינזון