אז מתברר שמשתתפי העונה השנייה של ריאליטי הלהקה הצבאית "היחידה", לא השאירו את הטינה אי שם בימי הצילומים הסוערים של התכנית, סלחו ושכחו. כלומר, את הטינה לאחת המשתתפות הבולטות בצוות - זוכת הריאליטי טהוניה רובל. תראו מה אדל בספלוב כתבה עליה!


אחרי הסכסוך המדובר בין רובל למשתתפת אחרת בעונה - עדי שילון - עליו גיליתם כאן עוד בשלב צילומי העונה לפני כשנה, כעת מצטרפת למשולש הצ'ילבות, גם ה"איט גירל" בספלוב, שמשתתפת גם היא בתוכנית. בספלוב, פרסמה היום (חמישי) פרסמה תמונה עם חברתה הטובה החדשה שילון, אותה הכירה על סט הצילומים של "היחידה" ואיתה כתבה על החברות שלהן, תוך כדי שהיא לא חוסכת בביקורת נוקבת נגד טהוניה רובל, אליה התייחסה כ"תת רמה" ורמזה כי נפגעה ממנה. ברורוש. 

BFF. אדל בספלוב עם עדי שילון (צילום: אור גפן)
BFF. אדל בספלוב עם עדי שילון (צילום: אור גפן)

היי, מושיק רוט חבר שלה. טהוניה רובל (צילום: אור גפן)
היי, מושיק רוט חבר שלה. טהוניה רובל (צילום: אור גפן)

"יש אנשים שנכנסים לך לחיים בלי שביקשת, כנראה שאלוהים מתכנן לך תכניות אחרות", כתבה בספלוב. "אחרי שצפיתי בפרק 6 של 'היחידה', הבנתי שמצאתי חברת אמת וכמה היא טובה. אין לכם מושג וכמה נתינה, אין לכם מושג בכלל לעומת כל הגועל שהיה שם. אנשים שמשתמשים בקללות זה אנשים שהם פשוט תת רמה, אנשים שקוראים לי מפגרת או סתומה שאין לה שכל, לא יודעים מה עומד מאחורי המילים שלהם", הודתה, כשעל פי מקורבים, התייחסה בבירור לרובל.

"מזל שיש אחד שמחליט והוא אלוהים, מזל שהכרתי אנשים שיכנסו לחיים שלי לכל החיים, איזה מזל יש לי שיש לי ערכים שונים מכמה אנשים שהיו שם", המשיכה בספלוב. "אני חושבת שלא רק שאני בן אדם חכם מאוד ולא כי למדתי באוניברסיטה ולא כי עשיתי תואר, כי התואר הכי טוב הוא החיים. אולי החיים ביגרו אותי, אבל הניסיון חיים שיש לי לא יכול להתקרב לאנשים שטוענים שאני ללא שכל... מה שאני עברתי הרבה אנשים לא עברו, גאה בעצמי, גאה בחברה שלי, גאה בחברים שלי ותודה על כל התמיכה האהבה, תמשיכו להיות בעד הטוב, כי רק הטוב מנצח. יש לכם עוד הרבה רע וגועל לראות בהצלחה".

אדל בספלוב סירבה להגיב לדברים.

 

יש אנשים שנכנסים לך לחיים בלי שביקשת כנראה שאלוהים מתכנן לך תוכניות אחרות אחרי שצפיתי בפרק 6 של היחידה הבנתי הבנתי שמצאתי חברת אמת וכמה היא טובה אין לכם מושג וכמה נתינה אין לכם מושג בכלל לעומת כל הגועל שהיה שם אנשים שמשתמשים בקללות זה אנשים שהם פשוט תת רמה אנשים שקוראים לי מפגרנת או סתומה שאין לה שכל לא יודעים מה עומד מאחורי המילים שלהם מזל שיש אחד שמחליט והוא אלוהים מזל שהכרתי אנשים שיכנסו לחיים שלי לכל החיים איזה מזל יש לי שיש לי ערכים שונים מכמה אנשים שהיו שם אני חושבת שלא רק שאני בן אדם חכם מאוד ולא כי למדתי באוניברסיטה ולא כי עשיתי תואר כי התואר הכי טוב הוא החיים אולי החיים ביגרו אותי אבל הנסיון חיים שיש לי לא יכול להתקרב לאנשים שטוענים שאני ללא שכל... מה שאני עברתי הרבה אנשים לא עברו גאה בעצמי גאה בחברה שלי גאה בחברים שלי ותודה על כל התמיכה האהבה תמשיכו להיות בעד הטוב כי רק הטוב מנצח יש לכם עוד הרבה רע וגועל לראות בהצלחה ❤️ @adishi @hayehida

A photo posted by אדל בספלוב (@adelbespalov) on