אלבומה הטרי של ביונסה - "לימונדה" - מזכה אותה בכותרות בלתי פוסקות מאז ששוחרר לאחרונה, לטוב ולרע. אחרי שרמזה בשיריה על בגידה מצד בעלה והזכירה שהוכתה על ידי אביה בצעירותה, נדמה שביונסה סלחה לאחד הגברים המשמעותיים בחייה ושמה את הדברים הרעים שחוותה איתו מאחור.

מעבר לעובדה שהוא האיש שבזכותו קווין בי קיימת בעולם, מת'יו נואלס, היה זה שהקים את להקת דסטניז צ'יילד - מה שהוביל את בנו הבכורה להיות אחת הזמרות המצליחות שהיא היום. עם זאת, בשנת 2011 החליטה הדיווה לפטר את אביה מתפקידו כמנהל האישי שלה - זאת בגלל שכנראה גנב ממנה כספים, בגד באמה טינה נואלס ואפילו הביא לה שלל אחים חורגים מכמה נשים שונות (!).

ביונסה, סיפרה בשיר "Daddy Lessons"  מהאלבום החדש, שהרגישה את ה"צד האחורי של כף היד שלו". בין מילות השירים באלבום, בי פונה לגבר אחר (ככל הנראה לבעלה הראפר ג'יי זי) ואומרת לו "אתה מזכיר לי את אבא שלי, קוסם. יכול להיות בשני מקומות באותו הזמן. על פי המסורת של הגברים שבדם שלי, אתה מגיע בשלוש בלילה ומשקר לי. מה אתה מסתיר?". אבל היי, נראה שהכעס עבר והיא מוכנה לשכוח את מעשיהם  של בעלה וכן, גם של אביה.



הדסטניז צ'יילד ומת'יו נואלס (צילום: גטי)
הדסטניז צ'יילד ומת'יו נואלס (צילום: גטי)

כעת כאמור, נדמה שהכל הסתדר במשפחה המתוסבכת - כאשר אמה הנבגדת של ביונסה, פרסמה בפרופיל האינסטגרם שלה תמונה של הגרוש ובתם המוצלחת - שנראו מאוד מחויכים ומאושרים מאחורי הקלעים בעיר מולדתה יוסטון שבטקסס, לשם הגיעה עם סיבוב ההופעות החדש שלה. אבל לא רק קווין בי סלחה כשהסכימה להצטלם עם האבא - אלא גם מאמא טינה שהעלתה את התיעוד המרגש מצאה מקום בלבה למחילה, התרגשה וכתבה לצד התמונה "הופעה ביוסטון, אבא גאה!". אחר כך, פרסמה תמונה נוספת של האבא עם בתם הצעירה יותר סולאנג' ובנה, הנכד שלהם.



 

Houston Concert proud dad!!!!

A photo posted by Tina Knowles (@mstinalawson) on


 

Proud daddy and grandpa Houston

A photo posted by Tina Knowles (@mstinalawson) on


לא ברור אם כל עניין הסולחה מעיד על חוסר אמינות הטקסטים שכתבה וזימרה ביונסה באלבום החדש שלה, אבל אם היא עדיין נשואה באושר לג'יי זי, מה יעצור מבעדה להשלים עם הגבר שעשה אותה מי שהיא? סטרונג וומן לנצח.