מתברר שיש חיים אחרי הריאליטי, ואפילו כאלה של מעורבות חברתית ופוליטית. תראו את אור סיונוב, יוצאת "האח הגדול" שהייתה אחת הדיירות הבולטות בבית המצולם - וכעת מתברר שהיא ממשיכה את המלחמות להשמיע את דעתה גם כשהיא לא על המסך. הפעם לאו דווקא על רקע פמיניסטי, אלא בגלל תהפוכות השלטון האחרונות. רגע, אור מתכננת לעצמה קריירה פוליטית? 
 
סיונוב, פרסמה בעמוד המעריצים שלה בפייסבוק פוסט מפורט, בו היא מביעה ביקורת קשה, שהופנתה כלפי כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. במקביל, יוצאת הריאליטי הביעה תמיכה בדבריו של הכתב הצבאי של חדשות 2 רוני דניאל, שספג ביקורת קשה לאחר שאמר בשידור "אני לא בטוח שאני רוצה שילדיי יחיו בארץ". האם גר זאב עם כבש? שימו לב מה כתבה.

נראית מרוצה משהו. אור סיונוב (צילום: אור גפן)
נראית מרוצה משהו. אור סיונוב (צילום: אור גפן)

"דניאל אמר שלשום שהוא לא בטוח שהוא רוצה שהילדים שלו יחיו כאן", פתחה סיונוב, "יש עליו ביקורת חריפה מאוד מימין ומשמאל ואני שותפה כמעט לכולה, אבל אם אשים רגע בצד את מה שאני חושבת על רוני דניאל, דבר אחד חשוב להגיד: הוא צודק", קבעה יוצאת "האח הגדול".

"המדינה הזו הופכת להיות מקום שקשה מאוד, מידי, לחיות בה ויש לנו ראש ממשלה שמוודא שככה זה יישאר. בנימין נתניהו הוא אדם שמזמן לא אכפת לו מעם ישראל. בשבילו אנחנו כולנו אך ורק מצביעים פוטנציאלים שצריך למצוץ מהם כמה שיותר מיסים כדי שהוא יוכל לבנות לעצמו בית ולקנות לעצמו מטוס במיליארד שקל (מיליארד!)", המשיכה, "ואנחנו צריכים לקחת את המדינה שלנו ממנו ולהחזיר אותה לעצמינו ויפה שעה אחת קודם". 

אז, המשיכה סיונוב "אני יודעת שלמרות השחיתות ולמרות העיתון שלו שעושה שטיפת מוח לכל הציבור ולמרות שהוא מפחיד אותנו שתיכף הערבים יבואו להרוג את כולנו - למרות כל אלו, אנחנו יכולים וצריכים להציל את המדינה שלנו מהאיש הזה. אל תטעו - בנימין נתניהו לא דואג לא לכלכלה, לא לביטחון, לא לחינוך, לא לבריאות ולא לרווחה של אף אחד או אחת מתושבי/ות הארץ הזו מלבד אלו של עצמו ושל משפחתו. ואין שום סיבה שהוא ימשיך להנהיג אותנו. אפילו לא אחת", סיכמה.

(פייסבוק)
(פייסבוק)