מי היה מאמין שחלפו כ-13 שנים מאז שנינט טייב זכתה בתחרות הראשונה של "כוכב נולד", הפכה למאמי, ניפצה את התדמית וקמה לתחייה כרוקסטאר בועטת? לכבוד חגיגות הבר מצווה לקיץ שהפך את נינה לאחת הנשים המוכרות ביותר בישראל, טייב החליטה להעניק לעצמה מתנה - ולארוז את בעלה יוסי מזרחי והבייבי אמיליה ולטוס בכיוון אחד ללוס אנג'לס, כדי לנסות לפתח קריירה של רוקסטאר בינלאומית הרחק מארץ הקודש.


אז בעוד חודשיים, יעזבו נינה והמשפחה את תל אביב פינת קריית גת, לטובת הרפתקה מעבר לים בניסיון להגשים חלום ולהזיע על האמת המוזיקלית של טייב בניכר. עד שזה יקרה, טייב עורכת הכנות אחרונות לפני המעבר, כאשר בין היתר היא מחפשת אחר שוכר שייכנס במקום משפחתה לדירה השכורה שבה היא חיה בתל אביב.
 
מי רוצה את הבית שלי. נינט טייב באירוע של "דלתא" (צילום: שוקה כהן)
מי רוצה את הבית שלי. נינט טייב באירוע של "דלתא" (צילום: שוקה כהן)


אתמול, באירוע הספורט של המותג לו היא מדגמנת, טייב גילתה שהיא אמנם חיה עם בעלה והילה בדירה בשנה וחצי האחרונות - אך הגיע הזמן להיפרד. אז כמידע של TMI לציבור: מחפשים דירה בת שלושה חדרים, בצפון הישן של תל אביב (ממש באזור רחוב ארלוזורוב), עם ייחוס משפחתי והמון זיכרונות מלילות לבנים מאז הולדתה של אמיליה? פנו לזמרת האהובה, או ל-TMI. הוא כבר יקשר אתכם למאמי.



 

A photo posted by Ninet Tayeb (@n.tayeb) on



 

My first insta photo, Music & peace.

A photo posted by Ninet Tayeb (@n.tayeb) on