חשבתם שאחרי תקופת "הישרדות", רוסלנה רודינה תיקח פסק זמן כדי להתאוורר מהמצלמות? אז זהו, שבת הזוג של אייל גולן ממנפת את הפרסום והעובדה שכעת כולם מכירים אותה בזכות עצמה (כן, זה קרה) כדי לעבוד בכל הכוח. גם אם זה כולל כמה משימות אקסטרים שהיא חווה מול המצלמות!
 
כפי שקראתם לראשונה כאן, רגע אחרי סיום עונת "הישרדות", שבה הפסידה ברגע האחרון ל-BFF מהריאליטי טילטיל, רודינה ניהלה משא ומתן לקבלת תכנית חדשה בהנחייתה. לאחרונה, החלו צילומי התכנית החדשה של רודינה עבור זכיינית ערוץ 2 רשת - שנקראת "MOOD" - במהלכה אמו של הבייבי יאן מתנסה במשימות מרגשות, באווירת פעלולי אקסטרים, תוך כדי שהיא בוחנת עד כמה היא מוכנה להסתכן. אייל מאשר את זה?

 

A photo posted by @ruslanarodina on



 

A photo posted by @ruslanarodina on


אבל זה לא הכל, כיוון שהשורדת במיל' לא רק משחקת אותה סופר גירל, אלא גם תיכנס בקיץ הקרוב לנעליה של סופרסטאר לוהטת במיוחד, בשם מייגן פוקס. רודינה, נבחרה לתפקיד מדובבת הדמות של אפריל אוניל, שמגולמת על ידי פוקס ההוליוודית בסרט החדש "צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים". 

בגרסה הישראלית המדובבת של הסרט החדש על הצבים הלוחמים - שיעלה למסך בחודש יולי הקרוב- תוכלו לבחון את כישוריה הווקאליים המרגשים של רוסלנה, שתיכנס בקרוב לאולפן כדי להקליט את השורות שלה מול החיות המתוחכמות. קוואבנגה, טוב שיש מי שילמד אותה לחמם את הגרון בבית.

החליפו את פרצופה של פוקס בזה של רוסלנה, כן? "צבי הנינג'ה" (יח"צ)
החליפו את פרצופה של פוקס בזה של רוסלנה, כן? "צבי הנינג'ה" (יח"צ)

בקרוב בקולה של רוסלנה רודינה. מייגן פוקס  (צילום: גטי)
בקרוב בקולה של רוסלנה רודינה. מייגן פוקס (צילום: גטי)