חשבתם שהתקופה האחרונה בחייו של השחקן ג'וני דפ מסובכת? כי למרות שאיבד את אמו לאחרונה, אשתו הצעירה אמבר הרד הגישה מסמכי גירושים ממנו ואז ביקשה מבית המשפט להרחיק אותו ממנה - בטענה כי הכה אותה והתעלל בה במהלך 15 חודשי הנישואים שלהם - נדמה שדפ עדיין מצליח לחייך. זה לפחות מה שקרה אמש (ראשון), כשעלה להופיע על במה מול אלפי מעריצים אירופים.
 
הכוכב בן ה-52 עלה לבמה אתמול עם חברי הלהקה שלו, הוליווד וומפיירז (ערפדי הוליווד, אם אתם מתעקשים), בהופעה שתוכננה מראש בפסטיבל האסנטג שבגרמניה. בשואו, שנתן עם ענקי רוק שחברים בלהקה כמו ג'ו פרי ואליס קופר, ג'וני נראה מאופר כרגיל כשניגן על גיטרה חשמלית, בתוספת חיוך שלא ירד מפניו - למרות הכותרות הצהובונים הלא מחמיאות להן הוא זוכה בימים האחרונים. הכי ביזנס אז יוז'ואל מצדו.

השואו חייב להימשך. ג'וני דפ בגרמניה (צילום: גטי)
השואו חייב להימשך. ג'וני דפ בגרמניה (צילום: גטי)

אמבר מי? דפ נותן ברוק (צילום: גטי)
אמבר מי? דפ נותן ברוק (צילום: גטי)
רוקנ'רול בייבי. דפ מופיע אתמול
רוקנ'רול בייבי. דפ מופיע אתמול


כוכב סרטי "שודדי הקאריביים", על פי דיווחים, מאמין שאין לו שום סיבה להתחבא אחרי פרסום הטענות הקשות של אשתו בנפרד. לדברי מקורביו, דפ טוען שהרד משקרת בטענותיה על התעללות מצדו, כשהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול, כי מה שהיא מנסה לעשות הוא לסחוט ממנו כספים בדרך מלוכלכת במיוחד. 



בינתיים, השחקן זוכה לתמיכה משלל חבריו המפורסמים, בהם גם כזו מפתיעה מבת הזוג שלו במשך 14 שנים (עד לפרידתם ב-2012) ואם ילדיו, ונסה פאראדי. למרות שלא נישאו מעולם, מי שניהלה איתו זוגיות מדוברת טוענת כי הגבר שהכירה לא מסוגל להרים יד על אישה. במכתב שכתבה והגיע לאתר הרכילות TMZ, כתבה הזמרת-שחקנית הצרפתייה שהיא "מאמינה שהאשמות האחרונות נגדו הן שערורייתיות", זאת כיוון שדפ "הוא אדם רגיש, אוהב ונאהב". ואם היא אומרת...
הכי תומכת. ונסה פאראדי עם ג'וני דפ (צילום: גטי)
הכי תומכת. ונסה פאראדי עם ג'וני דפ (צילום: גטי)