מה נשמע עם איציק כרסנטי? מאז סיום העונה השביעית של "האח הגדול", ממנה פרש במפתיע לצד חבריו הטובים מהתחרות שי חי ותניה גרבר, מעצב השיער מחיפה עבר אירוע לב, אושפז והשתקם, כך שחזר לשגרה השקטה שלו. כלומר, עד לשבועות האחרונים, אז החליט שאת מה שהישראלים לא הספיקו לבחון על המסך של הריאליטי, הם יקבלו בספר חדש פרי עטו. לא סתם ספר, אלא ספר בישול שהוא כותב!



מתברר שכרסנטי בעל שלל השמות, עומל בימים אלה על ספר מתכונים שיקרא "מבשלים עם קרלוס" ועתיד לראות אור בקרוב - עם תמיכת אלה שמעוניינים לבשל כמו איציק. יוצא הריאליטי, פרסם באתר איסוף הכספים "הדסטארט" שהוא מעוניין שישקיעו בו את מיטב השלקים - על מנת להוציא לאור את הפועל היוצא של חיבתו ארוכת השנים למטבח.

מי רוצה לבשבל כמו כרסנטי? (צילום מסך, הדסטארט)
מי רוצה לבשבל כמו כרסנטי? (צילום מסך, הדסטארט)

"הקשר והאהבה שלי לתחם האוכל הגיעה מעיצוב השיער, שהמשותף ביניהם זה האומנות והיצירה", נימק כרסנטי באתר. "במשך השנים אגרתי, המצאתי ובישלתי מתכונים. אירחתי, ביקרתי וכתבתי על אוכל בטור האישי שלי. תמיד ידעתי שהמטרה הסופית שלי תהיה לאגד הכל לספר אחד", הוסיף. "מטרתי בהוצאת הספר הייתה להציג מאכלים אותנטיים וטעימים, מאכלים ישנים שאנשים רבים לא נחשפו אליהם, תוך כדי שמירה על מטבח בריא. הספר מדגיש את הייחוד שבבישול שלי, שהוא דרך עבודה פשוטה, וזמן ביצוע הקצר יחסית תוך הדגשה על אוכל בריא ומזין".

לדבריו של כרסנטי, הוצף בפניות מאלה שראו אותו מבשל על המסך. "הספר יכלול מאכלים אותנטיים מהמטבח הבינלאומי עם נגיעות לבנוניות, קינוחים מדהימים וטעימים ומתכונים לטבעונים", הסביר "וכמובן שיהיה מתובל בסיפורים עסיסיים על כל מנה". עד כה נאספו בסך הכל 1,500 מתוך יעד של 30,000 שקלים (שאפתני), אבל מה, לא תרצו לשלם עבור מטעמי כרסנטי?