קצת רומנטיקה ממוסקבה: במהלך ביקורה האחרון של משפחת נתניהו בבירה הרוסית, ביקש הזוג המלכותי של ישראל ליהנות מארוחת צהריים זוגית במסעדה של מלון "ריץ" שבו התאכסנו. בשעה היעודה נכנסו עשרות מאבטחים למסעדה, בדקו כל פינה ומיד לאחר מכן הפציעו שרה וביבי, הזמינו מנה ראשונה ונראה שהם נהנים. לפי הדיווחים שהגיעו לליאורה, הגברת נתניהו ביקשה לפתע לעזוב את המקום ולחזור לחדרה, כשהיא מבטיחה לחזור במהרה. ראש הממשלה, שכנראה היה קצת רעב, נשאר במקומו וביקש את המנה העיקרית. כעבור זמן מה שבה הגברת וכשגילתה שביבי כבר אכל את המנה העיקרית שלו בלי לחכות לה, הרימה עליו את קולה וזעמה על כך שאכל בלעדיה ועל כך שהמנה בכלל הוגשה לו כשהיא בחדרה. נתניהו הודיעה שהיא לא אוכלת, קמה ועזבה את המקום, כשכל הפמליה, כולל ראש הממשלה, רצה אחריה כדי לפייסה. בסוף הגברת ניאותה לחזור לשולחן אבל סירבה לאכול. אל חשש: כשחזרו לחדרם, נשלח אחד העוזרים למסעדה והזמין עבורה ארוחה בטייק אווי.

ממשרד ראש הממשלה נמסר: "הסיפור אינו נכון, רצוף אי דיוקים ומציג תמונה מסולפת".

שרה ובנימין נתניהו (צילום:לע"מ)
שרה ובנימין נתניהו (צילום:לע"מ)


>שישי בצהריים, מבוא ביתר. העו"ד היפהפייה שני דרי, הכוח העולה של עורכות הדין הפליליות, שמייצגת את מוטי חסין וגורמים בארגון של שלום דומרני, מתחתנת בשנית - עם שלומי אסייג, זכיין ארומה בירושלים. נהנו במסיבת החתונה פלאס בריכה: האמנים מאיה סימנטוב, אורי לוי, מאיר מלכה, רועי מועלם ויובל זך, והקולגות משה יוחאי, יוגב נרקיס, נעמה אלחדד ורצון דרחי.

> בכפר שמריהו מתנגדים להקמת מקווה ביישוב. את המאבק מובילה במרץ יעל אונגר, אשתו של רמי אונגר. מי שעומד מאחוריה ומגבה אותה הוא ראש המועצה דרור אלוני. כן כן, הבן של, שפוסק: "היו שתי נשים חוזרות בתשובה שרצו שיקום מקווה. יש החלטה של המועצה לא להקים. יש שתי נשים בודדות, הן המיעוט ביישוב ואנחנו עשינו את האיזון. אנחנו יישוב חילוני ליברלי. דנו בנושא והוחלט לא להקים מקווה".

נהיה בלגן.

"אין בלגן בכפר שמריהו".

איפה הן תטבולנה? זה מדאיג אותי.

"איפה שהן רוצות ואין חובה לטבול. שתלכנה להרצליה ב'. אני לא מתערב בנושאים שבין אדם לאלוהיו. אצלנו יש מעט מאוד אנשים שומרי מסורת. הדבר הכי מרתק אצלנו זה שהספרדים והאשכנזים משתתפים ומתפללים באותו בית תפילה אחד, כדי לשמר את המסורת".