כתב חידה: אני רווקה נושקת ל–40, עברתי לגור בניכר ואני אוהבת לתבוע מפורסמים או סתם להציק להם. זיהיתם? מכירים? נו, ברור, בקי גריפין!

ליאורה עוד לא החליטה אם לייסד כאן פינה קבועה תחת השם "מרמרת אמריקאית", אבל הנה הפנינה הראשונה. גריפין יושבת לה 9,000 קילומטר מארץ הקודש, אבל מתעסקת בה ללא הרף. ליאורה תוהה אם לבקי יש פנקס בן מאות עמודים שבאמצעותו היא מנהלת מלחמות עם כל העולם ובן דודו. השבוע, למשל, היא השתלחה חזיתית בח"כ עפר שלח, בפוסט צורם במיוחד עם הרבה ציפורניים חדות וכנראה גם סגירת חשבונות. לא נגענו:

"שורשים אעלק. מה לך ול–NBA? בפעם האחרונה שצפיתי בך - הכרזת שהלייקרס לוקחים את בוסטון 'בגלל קובי' - בעודי צוחקת מול המסך על חוסר הקשר בינך לבין יושבי האולפן האחרים המעריצים ולא טאלנטים מסבירים לצופים איך שחקן אחד ינצח קבוצה, כאילו מדובר בטניס... בוסטון כמובן ניצחה את הסדרה וזכתה באליפות באותה השנה. ואני כתבתי טור ראשון על כדורסל (לישראל היום) - על כמה כולם דברו שטויות על הסלטיקס כל העונה... אתה לא מגיע כי אתה חסר - אתה מגיע כי אתה לא רגיל לא להיות חלק... ורק במדינה קיקיונית כמו ישראל - מזמינים אותך לאולפן כאורח כבוד - כשבתכלס - אתה לא באמת מצופי הליגה הטובה בעולם. לאף אחד לא באמת אכפת מדוע לא הגעת לשידור הקודם...".



כשליאורה התקשרה לגריפין על מנת לקבל תגובה, כנהוג בעיתונות, מלמלה הגריפין משהו לא ברור ואז החלה להפציץ בטוויטר ובפייסבוק. קבלו מקבץ:

“לליאורה הרכילאית, אין חצופה ממך ואין פתטית ממך - את מתפרנסת מהדבר הכי נמוך ולא ראוי בעולם. את הערת אותי עכשיו - שתיים בפאקינג לילה - בשביל לבקש ממני תגובה על פוסטים שלי ברשת?!? אז את גם מטומטמת, גם ארכאית שלא מבינה את העולם החדש שבו את חיה, וגם אין לך כל גבולות. עניתי לטלפון מיד ומתוך שינה מהבהלה שקרה משהו ומחפשים אותי מהארץ למקרה חירום - או שלפחות הקארמה תחזיר לך משהו על כך שאין לך לא אתיקה ולא אלוהים. ולמי שעורך אותך ולמערכת שמשלמת לך, אותן הברכות". וגם: "בדיוק אמרו לי שזו אשמתי שכתבת רכילות העירה אותי בשתיים בלילה - כי לא כיביתי את הטלפון. סורי, זו אשמתה שאין לה גבולות או אתיקה בסיסית, או מוח".

תודה לך, יקירה, על המילים החמות ועל זה שאיחלת לי ולשכמותי למות. ומה תגידי על זה שאני ארכאית, מטומטמת וחצופה, אבל לפחות שני גברים מצאו עניין להתחתן איתי? זה אומר משהו, לא?

שלח, אתה בקי בפרטי הפרשה?

"אין לי שום עניין להגיב".