שי חי כדי לאהוב? אם תשאלו את כוכב הריאליטי, התשובה היא כן, במיוחד אם תשכחו את הדמות שראיתם על מסך הטלוויזיה במסגרת "האח הגדול" ותתרכזו בעובדה שכעת, בין ההכנות לחתונה עם ארוסתו תניה גרבר לכתיבת הטור האישי שלו במעריב סופהשבוע - חי לא נח על זרי הדפנה, אלא מתברר שהוא משתדל לפעול למען הזולת.



הכל החל בטור האישי שפורסם לפני כמעט שבועיים במעריב סופהשבוע, אז כתב חי ש"יש דברים חשובים יותר כרגע שאני צריך לעשות בחיי. אחד מהם הוא לגרום למקום שאנחנו חיים בו להיות טוב יותר". אז קרא "לכל מי שקורא טור זה להצטרף אלי ביום רביעי... ליום של מעשים טובים. כל אחד יעשה מעשה טוב אחד, נטול אינטרסים ומונע לחלוטין מלב טהור ומרצון לעזור". אבל כנראה שאפילו הוא לא תיאר לעצמו שהקריאה שלו ככוכב מסך, שזכה לאהדת מאלפי תומכים נאמנים ומעריצים רבים, תוביל לתוצאה מדהימה.


בין השאר, במסגרת יום המעשים הטובים חי הפציר במעריצים לחתום על כרטיס "אדי", של המרכז הלאומי להשתלות בישראל. כך ששעות ספורות אחרי שפנה לתומכיו ברשתות החברתיות, המרכז להשתלות דיווח שחלה עלייה של 60% בגולשים לאתר האינטרנט של המרכז וכן על עלייה של לא פחות מאשר 40% במספר החתימות על כרטיס אדי. לדברי המרכז, פוסט פייסבוק שכתב חי בנושא החתימה על הכרטיס "המציל חיים" הביאו ללא פחות מ-800 אלף תגובות ושיתופים.

"אני נרגש מאוד לראות את ההירתמות העצומה שהיתה בקרב הציבור למטרה הכל כך חשובה הזאת של הצלת חיים", סיפר שי חי ל-TMI. "זה לא מובן מאליו, אני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מזה, לצבא האמת ומנהליו ולציבור כולו ששיתף, חתם והפיץ את הבשורה. אתם האנשים האמיתיים שלהם מגיע הקרדיט ואתם מדהימים". עוד הוסיף ש"אם זה הכוח שיש לנו בידיים, כלום לא יוכל לעצור אותנו בדרך להפוך את המקום הזה לטוב יותר. תודה".

שי חי מקבל כרטיס אדי מדוברת המרכז הלאומי להשתלות דבורה שרר (יח"צ)
שי חי מקבל כרטיס אדי מדוברת המרכז הלאומי להשתלות דבורה שרר (יח"צ)

דוברות המרכז הלאומי להשתלות, מסרה: "אנו עדים לעלייה דרמטית בכניסה לאתר של המרכז הלאומי להשתלות ובחתימות על כרטיס אדי. כאשר פניתי לשי חי בבקשה לחתום על כרטיס אדי מיד נעניתי בתשובה חיובית ללא היסוס, הוא אמר 'אני אחתום ואקרא לכולם לעשות כמוני', ואכן כך היה".