אופס, יש כאן באד בלאד: עד לאחרונה, טיילור סוויפט עדיין הייתה הילדה הטובה של הוליווד, שלמרות ההצלחה הצליחה להישאר שפויה. עם זאת, בזמן האחרון נראה כי בדומה לחברותיה למקצוע (מיילי סיירוס, סלינה גומז, ריהאנה ואחרות) גם היא מתחילה לאבד את זה. לפני שלוש שנים הארי סטיילס כוכב "וואן דייקרשן" בגד בסוויפט הנזרקת - אז כוכבת עולה אהובה ותמימה - והיא כתבה עליו את הלהיט "Trouble". כעת, אחרי שהיא לפי השמועות  בגדה בדי ג'יי הלוהט קלווין האריס, אחרי מערכת יחסים של כמעט שנה וחצי שבהן קראה לו ה"בויפרנד שלי", נראה שהגלגל מסתובב. וזה כואב.

ימים יפים יותר... טיילור סוויפט וקלוין האריס נופשים (צילום: אינסטגרם)
ימים יפים יותר... טיילור סוויפט וקלוין האריס נופשים (צילום: אינסטגרם)

קלווין וסוויפט נראו מאוהבים עד לפני כחודשיים, רק שאז הגיע טום הידלסטון, שחקן בריטי בן 35 , שככל הנראה גרם לפירוק החבילה הרומנטית של השניים. מאז, תמונות הפפראצי של הזוג החדש לא מפסיקות להתפרסם בצהובונים - מה שככל הנראה מוציא להאריס את העיניים. אין כמו נקמה מתוקה באמצעות שיר שיר חדש, שככל הנראה יהפוך ללהיט מועדונים, ואכן כך עשה האריס כשהוא לקח את הזמר ג'ון ניומן לעבודה על סינגל משותף.



בעוד שקליפ חדש כבר צולם לפני ימים ספורים, בסוף השבוע הקרוב עתיד להגיע לתחנות הרדיו וחנויות המוזיקה השיר "Ole", זה שמספר הכל אודות הבגידה של סוויפט, הפרידה של מהאריס והרומן החדש שלה. הטוויסט: הוא ככל הנראה כתוב מנקודת מבטו של החבר החדש של טיילור, הידלסטון. 



 

A photo posted by Calvin Harris (@calvinharris) on


"אני רואה באינטרנט שהתחלת להיות ילדה טובה, לצאת לטיולים עם החבר שלך. נראית קשובה, ממשיכה להעמיד פנים...", כתב האריס והמשיך בבית שכנראה נכתב מנקודת המבט של ממלא המקום שלו בחייה של סוויפט - "הסתרת את השם שלי בטלפון שלך, כדי שתוכלי להתקשר אלי, להגיד לי שאת עוברת גיהינום", "תעזבי אותו במנוחה, ובואי נסגור חדר בבית מלון". בוגדת!

כפי שזה נראה, האריס הפגוע החליט לשחרר לרדיו את להיט הנקמה הפוטנציאלי שלו בסוף השבוע האחרון, זה שבו סוויפט והידלסטון לא כל כך ניסו לשמור על האהבה שלהם בפומבי בפרופיל נמוך. בכל זאת, לחגוג עם שלל חבריכם את יום העצמאות האמריקיני, מול הפפראצי, לא כל כך צנוע. בקרוב, אם ירצה השם: שיר התגובה של סוויפיטי.

מאירועי סוף השבוע האחרון. טיילור סוויפט וטום הידלסטון (צילום: splashnews(
מאירועי סוף השבוע האחרון. טיילור סוויפט וטום הידלסטון (צילום: splashnews(