מה קרה לזמר שולי רנד? מאז אתמול (חמישי) בבוקר נעלם האמן והזמר החרדי האהוב, מבית המלון גולד ג'רוזלם שבירושלים - בו שהו בני המשפחה שלו בתקופה האחרונה, עד למועד כניסתם לדירה חדשה בתחילת החודש הבא. הסיבה להעלמותו, ככל הנראה טמונה בכך שאזלו המקורות הכספיים שאפשרו למשפחתו של רנד לחיות בביתם הזמני.

אתמול כאמור, לאחר שמשפחת רנד שילמה על שהות בבית המלון באמצעות אנשים שסייעו ומימנו את שהייתם במקום במשך שבוע וחצי - אזלו המקורות הכספיים שאפשרו למשפחה לחיות במקום. שולי (שלום) רנד, לפי יודעי דבר, ככל הנראה לא עמד במתח הנפשי, נעלם, ניתק את הטלפון האישי שלו, כך שהותיר את בני משפחתו - אשתו מיכל וילדיהם - בחוסר אונים.

שולי רנד (צילום: טליה אלק, יח"צ)
שולי רנד (צילום: טליה אלק, יח"צ)



מאז שעות הבוקר של אתמול, מנסים בני המשפחה המודאגים לאתר את שולי רנד. הטלפון שלו, על פי מקורבים, מנותק ואיש אינו יודע היכן הוא, תוך שהם חוששים לשלומו.


מיכל רנד רעייתו
, מסרה: "אנחנו באמונה שלמה. אני בטוחה ששולי מנסה למצוא דרכים לפתור את הבעיה". עוד הוסיפה ש"אנחנו דואגים, אוהבים ותומכים בו, קוראים לו לשוב ולקחת את דבריו - באמונה שהשם לא יעזוב אותנו. כבר עכשיו יש אנשים שרוצים לעזור לנו... שולי בוא הביתה". 


עדכון 9/7, 22:00 -
בעמוד הפייסבוק של שולי רנד, פורסמה ההודעה "חברים ואוהדים יקרים, שמחים לבשר שהכול בסדר ושולי רנד נמצא בבית חברים. מבקש למסור תודה וסליחה על הדאגה ובקרוב בשורות טובות. שבוע טוב".