התגעגעתם לקולו הערב של כוכב הריאליטי החביב עליכם, שי חי? כי בקרוב, תקבלו אותו בתוספת של אמביציה בלונדינית בשם מיקי לוין - שבשקט בשקט, עבדה לצדו בתקופה האחרונה על תכנית רדיו משותפת, חדשה ומסקרנת בהחלט. הזוגיות הרדיופונית, שלא מדאיגה את ארוסתו תניה גרבר, תגיע לשיא בסוף השבוע הקרוב, אז עיתונאית הבידור הלוהטת ואמן הלחימה יעלו לאוויר ברדיו ללא הפסקה FM103.


יוצא "האח הגדול" המסוקס (שכותב טור אישי למעריב סופהשבוע) וכתבת הבידור והמגזין הלוהטת של מעריב (גילוי נאות: היא מי שמביאה לכם את הניוז גם ל-TMI), יפתחו לכם את חגיגות סוף השבוע בכל יום חמישי בשעה 22:00. אז, לא רק יגידו את כל האמת שלהם על האקטואליה השבועית בפרצוף, אלא יפטפטו על רכילות, יארחו באולפן אושיות מסקרנות מתחלפות ויקבלו פניות ממאזינים בשידור חי בעמוד הפייסבוק של התכנית. בתקווה שהשניים לא יריבו בשידור, פאן!

יין ויאנג. שי חי ומיקי לוין (צילום: רונן פדידה)
יין ויאנג. שי חי ומיקי לוין (צילום: רונן פדידה)


מעריצי שי חי? צפויה לכם הפתעה, כיוון שהתוכנית תשודר כולה לייב - גם בדף הפייסבוק של התוכנית, גם בקבוצת המעריצים הגדולה "צבא האמת של שי חי"  וגם בעמוד הפייסבוק של אתר מעריב. אלה שמצפים שיהיה שמח באולפן של לוין וחי, יכולים להירגע, כי מהיכרות עם הנפשות הפועלות, ניתן לשער שצפויה תכנית מלאה בפרובוקציות.

לפנים! מיקי לוין עם שי חי (צילום: רונן פדידה, סטיילינג: גילי אלגבי)
לפנים! מיקי לוין עם שי חי (צילום: רונן פדידה, סטיילינג: גילי אלגבי)