לפני קצת יותר מחודשיים, במאי האחרון, הגיע קובי פרץ לבית משפט השלום בתל אביב כדי לגלות שנגזרו עליו שנתיים של מאסר בפועל וקנס כספי כבד, לאחר שהורשע בהעלמות מס ובדיווחים כוזבים למס ההכנסה. במהלך הדיון הדרמטי, אחיו של הזמיר המסלסל, אילן פרץ, השתולל וקילל את השופטת לימור מרגולין בעת שמסרה את גזר הדין. קפיצה בזמן ליולי 2016, הרוחות נרגעו (באופן יחסי), משפחתו מעכלת את העונש ואחיו של הזמר כנראה הבין שטעה בהתנהגותו - לכן החליט לשלוח מכתב התנצלות לשופטת.



פרץ האח, העביר מכתב רשמי לבית משפט השלום תחת הכותרת "התנצלות", שמוען ישירות לשופטת מרגולין. "אני אילן פרץ מבקש להתנצל על התנהגותי ועל הדברים שאמרתי ברגע של חוסר מחשבה", כתב אחיו הקרוב של הזמר מפורסם, "נכחתי באולם על מנת לחזק ולתמוך באחי ברגע זה, עם ישמע גזר הדין (כך במקור) כאב לי מאוד עליו ומתוך כמה שניות של חוסר מחשבה וחוסר כבוד מצדי הרמתי את קולי ואמרתי מילים שלא ארצה לחזור עליהן". 

מכתב ההתנצלות של אילן פרץ. סורי וזה
מכתב ההתנצלות של אילן פרץ. סורי וזה


אז, הוסיף אחיו של פרץ כי "פגעתי בכבודך דבר ראשון כאדם ובמיוחד כשופטת, התנהגות זאת אינה מתאימה לי לאופי שלי ולחינוך שקיבלתי. אני אדם מאמין שגדל בבית עם תשעה אחים ואחיות והוריי חינכו אותי על ערכי כבוד האדם עזרה לזולת ואהבת חינם, אני אזרח שומר חוק ולא פוגע באף אחד אלא להיפך עוזר למי שצריך ומכבד כל אדם לא משנה מי הוא...". 

לדבריו של פרץ האח, הוא לא יכול להסביר את שקרה באותו יום בבית המשפט. "אני רק אתנצל ואבקש את סליחתך והבנתך את המצב שהייתי בו למרות ששום דבר אינו מצדיק את התנהגותי או פגיעה בשמך הטוב. אני מכבד את מערכת המשפט ואת החלטתך, תודה מראש על ההתייחסות ומקווה שתביני אותי". רגע, עכשיו תורו של קובי להצר על מה שהוא אמר?

דרמה. קובי פרץ ובני משפחתו בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)
דרמה. קובי פרץ ובני משפחתו בבית המשפט (צילום: אבשלום ששוני)