טיילור סוויפט היא זמרת פופ מתוקה. טיילור סוויפט היא נסיכה יפהפייה. טיילור סוויפט היא כותבת שירים מוכשרת, שבורת לב ששופכת את הלב על הנייר. טיילור סוויפט גדלה בין פיות לחדי קרן קסומים, תוך כדי שהיא מטפחת שלל חתלתולים רכים כמו צמר גפן. טיילור סוויפט היא... סוג של נחש שלא מהססת לשקר רק כדי לשמור על הדימוי המושלם שלה? ובכן, נחשו מי חשפה את אחת הזמרות המצליחות בעולם כיום, כשהיא משקרת. קרדשיאן, קים קרדשיאן, שכנראה מאסה בטינופים של הפופסטאר על בעלה, קניה ווסט


זה הולך ככה: הלילה (שני, שעון ישראל), פרסמה קימי בסאנפצ'ט שלה וידאו שבו מתועד הראפר כשהוא משוחח עם סוויפט על השיר הידוע לשמצה של "Famous". כן, זה עם הקליפ שבו מופיעים שלל מפורסמים (בהם טיילור) כשהם בעירום מלא (לכאורה), תוך כדי שהראפר שר בין השאר על כך ש"הוא עדיין מסוגל לעשות סקס עם טיילור סוויפט" כי למעשה, "עשה את הכלבה הזאת מפורסמת". בקטע הווידאו שקימי פרסמה, ווסט מפטפט בטלפון עם סוויפט ומספר לה על מה הוא עומד לשיר, תוך כדי שהוא זוכה לאישור ואפילו תמיכה ממנה על המילים השערורייתיות. פאן.


אז מה הקטע? לכו אחורה לשנת 2009, אז ווסט התפרץ לבמה בשעה שסוויפט זכתה בפרס על הקליפ של השנה, קטע אותה וטען שהפרס בכלל מגיע לחברתו הטובה (אז) ביונסה. הוא נחשב מטורף, אל טיילור נחשבה אצילית וענוגה, מה שהקפיץ את המניות שלה. כמה שנים קדימה, סוויפטי וקניה התפייסו, קים התחתנה איתו והראפר החליט לשיר על הקשר ה"מיוחד" שלו לזמרת הפופ, ועל כך שהיא חייבת לו חלק נכבד מהקריירה שלה. 

הבעיה? רגע אחרי שחרור השיר, סוויפט בעצם זעמה, מנהליה טענו שלא רק שלא ידעה על המילים לפניכן, אלא שטיילור ממש הושפלה מהן. על במת טקס פרסי הגראמי בחודש פברואר, ימים ספורים אחר כך, אמרה בעוקצנות שכוונה לקניה לכל ה"הצעירות, יהיו אנשים שירצו לחתור תחת הצלחתכן. אבל אם תתמקדו בעבודה, תצליחו ותבינו שאלה אתן והאנשים שאוהבים אתכן, שהביאו אתכן למקום שאתן נמצאות בו היום". 

הרגע ההוא בשנת 2009, שבו קניה עלה לבמה ו"עשה לסוויפט את הקריירה" (צילום: גטי)
הרגע ההוא בשנת 2009, שבו קניה עלה לבמה ו"עשה לסוויפט את הקריירה" (צילום: גטי)

והשולם, שהגיע ב-2015. קניה ווסט מתנצל בפני טיילור סוויפט
והשולם, שהגיע ב-2015. קניה ווסט מתנצל בפני טיילור סוויפט


קפיצה לקיץ 2016, מלבד ההכפשות ברשת עם האקס קלווין האריס שהציגו אותה כקטנונית ולא מפרגנת (בין השאר, גם לגבי הסכסוך המוכחש שלה עם קייטי פרי), סוויפט נאלצה להתמודד גם עם ראיון שהעניקה מלכת הריאליטי-טראש קרדשיאן למגזין GQ, בו נשאלה על הקטע בין קניה לטיילור. אז, קים הסבירה שלא רק שסוויפט אישרה את המילים, אלא שיש וידאו שמתעד את שיחת הטלפון החברית שלה עם הראפר. 

אמש, אחרי שידור פרק של תכנית הריאליטי המשפחתית של הקרדשיאנז שעסק בראיון ההוא, קימי פשוט פרסמה קטעים מהווידאו ברשת, שבו נשמעת הפופסטאר שהיא אומרת ש"זה סוג של מחמאה... לא הייתי מצפה שתספר לי על מילים שכתבת... באמת לא ידעת מי אני לפני התקרית הזאת", כשהיא מתייחסת למה שקרה אי שם ב-2009. אז טיילור, לא ידעת על השיר, הא, במיוחד שאמרת לו ש"אם ישאלו, אני אגיד לאנשים שצלצלת אליי".



בתגובה לפרסום הקטעים מהשיחה של קניה, טיילור מיהרה להסביר את עמדה באמצעות פוסט באינסטגרם, תחת הכותרת "הרגע שבו קניה ווסט מקליט שיחה בינכם בסודיות, ואז קים מפרסמת אותה ברשת". בין שאר הפטפטת, הסבירה שמעולם לא טענה שהשיחה לא התקיימה, אבל לא ידעה שיכנה אותה "כלבה" בשיר, ש"מתנקשים בתדמית שלה" ושהיא מבקשת שלא להיכלל בכל מה שקשור לסיפור החיים של קניה, אליו נקלעה בלי שהתכוונה. טוב, מעתה התדמית כבר לא תהיה כמו שהיתה, במיוחד שהרשת מתחלקת לשני מחנות - אלה שחושבים שסוויפט צודקת לעומת אלה שמכנים אותה ארסית ונושכת. פאן. 

 

That moment when Kanye West secretly records your phone call, then Kim posts it on the Internet.

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

אז עכשיו יש בינם באד בלאד? טיילור סוויפט וקניה ווסט
אז עכשיו יש בינם באד בלאד? טיילור סוויפט וקניה ווסט