אחרי שנים של ריאליטי מקומי על המסך הקטן, מתמודדי התחרות החדשה "המשימה: אמזונס" כנראה למדו שהדרך הכי טובה לסגור חשבונות היא לאו דווקא במהלך התחרות - אלא רגע אחרי שידור התכניות בכיכובם. קחו לדוגמה את קטי רוס, מי שהודחה ראשונה מהריאליטי בג'ונגל, שלא היססה לפתוח פה ולצאת כנגד ריי מאור, שבילה איתה במהלך הימים הראשונים שבהם התחרו נגד שלל מתמודדי תחרות ההישרדות.

רוס בת ה-25, סגרה חשבונות עם מאור המסוקס בן ה-33, אחרי שגילתה בעת צפייה בשידורים הערוכים שתועד כשהוא מסביר מאחורי גבה שהיא למעשה "עמחה". כדי לא להישאר חייבת, פרסמה ברשת פוסט פייסבוק זועם נגדו שלהך ככה: "ריי או בכינויו רייקולס, אלפא מייל אתה לא. עכשיו כל המדינה רואה מה שאנחנו ראינו, ים דיבורים ואפס מעשים". 

אחר כך, הוסיפה ש"גאה להיות עמחה וברברית. תמשיך לנסות להרים לעצמך... כי פשוט אף אחד אחר לא יעשה זאת", פנתה להייטקיסט שמנהל אורח חיים פראני (כלומר ניזון מאנרגיה ופחות ממזון ושתייה). "היית בלתי באמזונס ואתה בלתי גם פה", סיכמה בנחרצות מתמודדת הריאליטי מחולון.

יחד, אבל בשני קצוות! קטי רוס (משמאל) וריי מאור בצד השני (צילום יח"צ)
יחד, אבל בשני קצוות! קטי רוס (משמאל) וריי מאור בצד השני (צילום יח"צ)

קטי רוס, עכשיו כשהוצאת את זה, את רגועה?
"ראיתי את מה שהוא אמר עליי בפרק ולא פנים מול פנים. אני לא יודעת מה עושים עם אדם כזה נמוך, שחושב רק על התחת של עצמו. בן אדם קטן, שחצן, שמתנשא על כולם. הרי הוא בחור מאוד מלומד, עם איי.קיו של 152, או לפחות ככה הוא טעון בכל הזדמנות. אבל מה לעשות שבאמזונס נתקלים באנשים יותר פשוטים ממנו".


 

A photo posted by Ray Maor (@ray.maor) on