אפשר להגיד ששבוע לא מוצלח במיוחד עבר על נסיכת הפופ טיילור סוויפט. בלשון המעטה. אחרי קרב עם האקס קלווין האריס, סיכסוך עם הזוג המלכותי של הוליווד - קניה ווסט וקים קרדשיאן, מתברר שגם פרצו לעמוד הויקיפדיה של הזמרת - רק כדי להשפיל אותה.

בסדר, אז כולם כבר יודעים שסוויפט לא כזו תמימה, לפחות לא כמו שדאגה לצייר את עצמה בשנות הקריירה האחרונות שלה. אחרי שווסט הזכיר אותה בשיר השערורייתי שלו "Famous" והיא מצדה מאוד התעצבנה ולכלכה על הראפר, זמרת הפופ מואשמת על ידי הצהובונים בכך שהיא שיקרה, בערך - כי למרות טענתה שהיא לא ידעה על קיומו של השיר מסתבר שהיא לגמרי כן.  

משלוש יוצא אחד? קים קרדשיאן, קניה ווסט וטיילור סוויפט (צילום: גטי)
משלוש יוצא אחד? קים קרדשיאן, קניה ווסט וטיילור סוויפט (צילום: גטי)



מיס קרדשיאן, מלכת הריאליטי- טראש נחלצה לעזרתו של בעלה ופרסמה בחשבון הסנאפצ'אט שלה סרטון, מאחד הימים באולפן ההקלטות כשקניה דיבר עם סוויפט בטלפון והיא - אישרה לו את המילים של השיר ואף הוחמאה מהן. "האמת" יצאה לאור אודות הפרצוף האמיתי של סוויפט והמעריצים המאוכזבים שלה, והאוהדים של הצמד קימייה החליטו לשים אותה למטרה.

מתחילת השבוע, מעריצי קרדשיאן מילאו את תמונות האינסטגרם של סוויפט בתגובות שכוללות אינסוף אימוג'ים של נחש, אך אתמול (רביעי) החליטו לנקוט בטקטיקה חדשה - פרצו לערך האנציקלופדי של הזמרת בוויקיפדיה והוסיפו כמה פרטים מעניינים על מיס סוויפט: בשם הלידה שלה, נוסף לה שם "אמצעי" חדש - טיילור נחש ערמומי 'בקי עם השקר הטוב אליסון' סוויפט.

תחת הערך "כינוי", מתברר שמכנים את סוויפט בשם החיבה "רג'ינה ג'ורג'", על שם דמות הבחורה השטנית מעלילת הסרט "ילדות רעות". ההשפלה נמשה בכך שבתיאור על חייה של סווי]ט, החליטו הנשמות הטובות להציג אותה כ" זמרת-כותבת, רמאית, שנקברה על ידי אשת העסקים קים קרדשיאן". אאוץ'.




לכל אלה שחשבו לרוץ להציץ בעצמם בוויקיפדיה, רק שתדעו שמערכת האתר הסירה את התוכן הפוגעני כמעט מיד וחסמה את הערך שעוסק בסוויפט לעריכה נוספת. מזל. טוב, תמיד נותר תיעוד לזוועה, כי מה שעולה לרשת נשאר ברחבי הרשת.

רצית להיות ילדה רעה? קיבלת. טיילור סוויפט (צילום: גטי)
רצית להיות ילדה רעה? קיבלת. טיילור סוויפט (צילום: גטי)