יעל אבקסיס מחזקת דיאלוג עם בורא עולם, וביום שישי האחרון היא נראתה יוצאת מבית הכנסת ברשפון עם בנה הקטן.

אבקסיס, אשת חיל?
“זה מצחיק. נא לקרוא פרק צ"ג בתהילים. פרק יפהפה".





> השף אסף גרניט הגיע להרצאה בסניף מזרחי טפחות ברמת גן, במסגרת פעילות “נפגשפים", עם בנו ליאו, שלקראת סוף ההרצאה נצמד לרגל של אבא וגנב כצפוי את ההצגה.

אסף גרניט ובנו ליאו (צילום: יח"צ)
אסף גרניט ובנו ליאו (צילום: יח"צ)

> החיילת גאיה ברטלה סיפרה לתקשורת על עברו של סבה הנאצי, שהביא לעולם בגרמניה את הוד פחמימתו - הקונדיטור הנס ברטלה, שהתגייר עקב אהבתו לישראל ולעלמת חן ישראלית. עוד סופר כי לאחר שהביא לעולם חמישה ילדים עם אשתו הראשונה, אאוף–וידרזיין התגרש והקים משפחה שנייה לתפארת מדינת ישראל. גאיה היא בתו הבכורה, ולה עוד אח. עקב הכתבות הסכריניות, אחד מבניו, אביב ברטלה, מאשתו הראשונה ז״ל, פתח את תיבת פנדורה הפרטית שלו, המציגה דווקא מתכון לאב נוטש.


גלית ברטלה, אשתו השנייה של הנס, קמח תופח?
״למרות שיש לי הרבה מה להגיד, אני לא אגיב".


הנס ברטלה, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה?
“אני לא מעוניין לענות לך בגלל שאני יודע בדיוק מה כתוב. זו לא פעם ראשונה שמנסים לגרור אותי לתוך העיתון ואני לא מעוניין, כל השנים שילמתי והכל מתויק. הוא יכול לכתוב מה שהוא רוצה כי כנראה כואב לו. חוץ מזה, אני לא מבין בכלל את הבעיה, הכתבה היא על גאיה ולא עלי".


כואב לו, הוא ילד שמרגיש שאבא שלו עזב אותו.
“כואב גם לי. קרו שם מספיק דברים שבעצם גרמו לכל הנתק הזה. זה לא הולך ככה. זה לא סיפור פשוט כמו שזה נראה".


אתה יכול להבין את הכאב שלו?
“אני לא מעוניין להיכנס לכל הסיפור הזה בעיתון. מה שקורה אצלנו בבית זה לא נחלת הכלל, אם נצליח לפתור את הבעיות שלנו, מה טוב".

את תגובתו של אביב ברטלה לא ניתן היה להשיג.

מרינה אלכס הצטלמה לקמפיין הקיץ של המותג קאלה.

מרינה אלכס (צילום: טינו וואקה)
מרינה אלכס (צילום: טינו וואקה)

> חברת פינס גלעדי בשיתוף חברת התכשיטים נויהאוס ערכו בסינמטק את הקרנת הבכורה של הסרט הדוקומנטרי “שקר היופי", בנוכחות הדמויות מהסרט, ענת בירן פרוסט, סמדר קלצ'ינסקי, ענת זמיר, סמדר גנזי ורונית ויגלר. וכמובן נותן החסות גיל נויהאוס.