התגעגעתם להתמוטטויות עצבים ולדרמות מבית היוצר של הספק שחקנית, ספק מטורפת, לינדזי לוהן? ובכן, נראה שגם אם נראה שעברה את התקופה החשוכה של חייה, היא תמיד יכולה להתמוטט מחדש - כך שגם בגיל 29 כוכבת הסרט "ילדות רעות" שמה מישהו למטרה, ומתעללת בו. הפעם, לא מדובר בצ'ילבה נשית, אפילו לא באמא שלה, אלא בבן הזוג שלה!

שלושה חודשים עברו מאז שלוהן נצפתה עם טבעת האירוסים הירקרקה והענקית שלה, אותה קיבלה  מבן הזוג שלה איגור טרבסוב - מולטי-מיליונר רוסי, בן 22. לוהן הכחישה את העובדה שהשניים מאורסים - עד אתמול... כשהחליטה לחשוף בשעת לילה בפרופיל הציבורי שלה ברשת שה"#ארוס שיקר על הבילוי הלילי שלו", ואפילו רמזה באותה הזדמנות שהיא בהריון.

הכוכבת המופרעת, ככל הנראה חוותה התקף עצבים כשהבויפרנד לא שב לזרועותיה, נכנסה לאינסטגרם ופרסמה תמונות וסרטון של טרבסוב, כשהוא מבלה במועדון, תוך שהיא מגלה שהוא לא חזר הביתה בלילה. "אני מניחה שנהגתי באותו אופן כשהייתי בגיל 23... זמנים מחורבנים - זה משתנה בגיל 26/27 איגור. תודה שלא באת הביתה הלילה. תהילה משנה אנשים", כתבה בזעם.



 

A photo posted by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on


"בבית? פעם ראשונה בחיים שלי....הוא בוגד בי עם זונה". מה?!



 

A video posted by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on


בתמונה אחרת שפרסמה, נראה שלוהן למדה דבר אחד או שניים מהתפקיד שלה ב"ילדות רעות" - כי היא החליטה לחשוף את דשה פשבקינה, מעצבת אופנה רוסית שככל הנראה בילתה עם ארוסה - וכמובן להתנקם בה. "וואו, תודה #ארוס עם #ז**ה רוסיה" - כאשר כמובן דאגה לציין את שמה ולתייג אותה בפוסט החריף.

כמה דקות אחר כך, פרסמהה את הפרטים של אותה הבחורה, כולל  כתובת הדואר האלקטרוני שלה, בצירוף משפט מסורבל עם תיוגים של דונאלד טראמפ ופוטין. אבל אז כנראה התחרטה כי מחקה את הפוסט במהרה. 



 

A photo posted by Lindsay Lohan (@lindsaylohan) on

צילום מסך: אינסטגרם
צילום מסך: אינסטגרם




מסע הטינופים בשעת לילה מאוחרת ממשיך והכוכבת עברה לטוויטר - שם נתנה הצהרה לעולם כשהיא שיתפה את הטריילר שלה לסרט "כאבי לידה", בוכיכבה ב-2009 וכתבה "אני בהריון". לא ברור עד כמה השחקנית באמת בהריון או שסתם חיפשה תירוץ להחזיר את החבר הביתה, אך לפי שעה צהובוני הוליווד תוהים האם לינדזי תסלח לטרבסוב (או למען האמת, האם הוא יסלח לה) ונזכה לראות אותה בימים קצת יותר מאושרים, בשמלה לבנה צועדת לכיון בחיר לבה. בהצלחה עם זה.


לינדזי לוהן (צילום מסך, מתוך הסרט כאבי לידה)
לינדזי לוהן (צילום מסך, מתוך הסרט כאבי לידה)