רז זלצרמן, אתה מאמין שזה שוב קורה לך? החצי השני שלו, מנסה את מזלו באמריקה. לא, הפעם לא מדובר באקסית אלכסה - אלא בשחקן-דוגמן שרץ למיליון ופרוד הטרי בעצמו, אדריאנו חאובל, שהחליט לפצוח בקריירה בינלאומית. ה-BFF של רז, שמככב בימים אלו על המסך של ערוץ 2, ינסה בקרוב למנף את דקות התהילה שלו (מה שלא בדיוק עובד כאן בארץ), כך שבקרוב יתעופף מעבר לים. היעד: הוליווד. 
 
חאובל, ששכר לאחרונה דירה חדשה בתל אביב, יעזוב את הבית בחודש הבא לטובת כמה שבועות בעיר המלאכים לוס אנג'לס. בהוליווד, חאובל צפוי לקיים פגישות עם עם סוכנויות משחק, וכן לערוך סבב אודישנים, שאולי יתניעו קריירה שאמורה לכלול תפקידי משחק ודוגמנות. טוב, אחרי הפרידה ממונדה, אין שום דבר שעוצר אותו מלנקות את הראש וללכת על כל הקופה - תוך שהוא מגשים חלום אישי ישן נושן להשתלב בתעשיית הבידור הבינלאומית.

סמס לסוכנת שלי. אדריאנו חאובל (צילום יח"צ)
סמס לסוכנת שלי. אדריאנו חאובל (צילום יח"צ)


עוד לפני שיעלה על מטוס, הרווק הטרי תועד בסניף רשת "אופיס דיפו" בדיזינגוף סנטר. שם, התחדש בסמארטפון חדש שאולי, אבל רק אולי יצליח לעמוד בכמות השיחות מהמעריצות, ברגע שיגילו כי בעוד זמן קצר לא יוכלו לתפוס אותו בגבולות ארץ הקודש. עד אז, הוא ימשיך לבלות עם זלצרמן. 

מתאים לי הוליווד? חאובל
מתאים לי הוליווד? חאובל

פאן עם הסמארטפון. אדריאנו חאובל
פאן עם הסמארטפון. אדריאנו חאובל