חשבתם שכמה מאבטחים ימנעו את המגע בין המעריצים לכוכבים החביבים עליהם? תחשבו שוב! במהלך סוף השבוע האחרון, אליל הסניוריטות ג'סטין טימברלייק הגיע מוקף שומרים לאגם טאהו בנבדה שבארצות הברית - רק כדי להשתתף בטורניר גולף יוקרתי במיוחד, אבל קיבל כאפה לפנים!

אפילו הזמר המסוקס לא יכול היה לצפות מה שקרה באירוע הנחשב: בזמן שהלך עם השומרים שלו בין שלל האנשים בקהל, אחד המעריצים פשוט סטר לו בפניו. טימברלייק לא נשאר אדיש הסתובב אל המעריץ וצעק לו "אחי, למה עשית את זה?", תוך כדי שהוא נועץ ב"מעריץ" מבט נעלב (כן, חמוד במיוחד). אחרי שהכוכב ההמום התרחק מהמקום, מאבטחי הטורניר התעמתו עם התוקף.



למרות שלא הייתה פגיעה חמורה בגופו השמימי של טימברלייק, כך שהוא אפילו החליט לא להגיש תלונה במשטרה, השריף המקומי ניסה להעיף את המכפכף מהמתחם - אבל כנראה שהוא היה יותר מדי להוט לשים את ידיו שוב על ג'סטין, כך שהוא סירב לעזוב. הגר, שעל פי הדיווחים צרך כמה כוסות של אלכוהול לפני התקרית, נשלח בהמשך למעצר ולהגנתו טען שהוא "רק רצה לגעת" בזמר - אך מרוב התרגשות סטר לו בטעות... למען האמת, אי אפשר להאשים אותו, כשמדובר בטימברלייק, פשוט אי אפשר לעצור את ההרגשה הזאת.



אבל אל תחשבו שטימברלייק סבל מדי באירוע הגולף, כי בין החבטות לחורים, קצת לפני תקרית הסטירה, הפופסטאר העניק לצופים במגרש חוויה נוסטלגית משנות ה-90 במחווה ל"נסיך המדליק מבל אייר". יחד עם הכדורסלן סטפן קרי והשחקן אלפונסו ריבירו - שגילם את קרלטון בנקס בסדרה המיתולוגית של וויל סמית', ג'סטין שחזר את "ריקוד הקרלטון" האהוב.