לינדזי לוהן, לא שמעת שצרות מגיעות בצרורות? בימים האחרונים, הצהובונים בהוליווד עוסקים בחייה הפרטיים של הילדה-שחקנית שהתבגרה להיות כוכבת בהפרעה, תוך כדי שהם מתארים בהרחבה את הצרות הרומנטיות שהיא חווה (בפומבי מאוד) עם ארוסה הצעיר, המיליונר הרוסי איגור טרבסוב, שאולי (ואולי לא) יהיה אבי ילדה הראשון. בכל זאת, כשמדובר באדמונית המופרעת, אי אפשר באמת לדעת.
 
עם זאת, כעת מדווחים בהוליווד על הסתבכות נוספת של הגברת לוהן - כולל קשר ישראלי. האתר TMZ, פרסם כי יוצר סרטים אמריקני בשם מאט מרטין, שילם לשחקנית לא פחות מ-10,000 דולר והסכים לתת לה תואר של מפיקה בפועל, על מנת שתקדם את סרטו החדש באמצעות תמונות אינסטגרם. את העסקה, סגר, חתם ונעל (כולל אישור מצולם מלוהן) בחודש אוקטובר האחרון, דרך מפיק עם שם שנשמע מוכר וחבר של הג'ינג'ית - יוסי בכור. נכון, אפשר להמר שהוא בעל שורשים ישראליים.
היא בעניין. לינדזי לוהן אומרת כן (צילום מסך, TMZ.com)
היא בעניין. לינדזי לוהן אומרת כן (צילום מסך, TMZ.com)

למרות שהסרט שנקרא "Little Mermaid" (אין קשר ללהיט המצויר של דיסני) יופץ רק בשנה הבאה, לוהן כבר היתה אמורה להתחיל בקידום הפיצ'ר באמצעות שלוש תמונות אינסטוש (4.7 מיליון עוקבים. מכובד), פשוט מאוד בסך הכל. עם זאת, אף תמונה לא פורסמה, הסרט לא קודם ובשלושת החודשים האחרונים לא היא ולא מיסטר בכור מתקשרים איתו, למרות הפצרותיו הרבות.

לדבריו של מרטין, בכור תיאם מספר עסקאות מסוג זה עבור לינדזי בעבר, כך שלא חשש לעשות איתו עסקים. עכשיו, אחרי שלטענתו פשוט הפרה את החוזה ואלפי הדולרים עדיין אצלה (כנראה כבר לא. בכל זאת, אלכוהול וסיגריות עולים המון כסף בימינו), הוא מתכוון לתבוע את שניים בבית המשפט עבור הרבה, אבל הרבה יותר כסף. ביץ'.

רק צרות. לינדזי לוהן עם הוריה (צילום: Spalshnews)
רק צרות. לינדזי לוהן עם הוריה (צילום: Spalshnews)