חשבתם שכל מה שה"איט גירלז" עושות בזמן הפנוי כשהן לא עובדות על הדוקו-ריאליטי החביב על בנות ישראל, הוא צילום סלפי במקומות הבילוי שאליהם הן מגיעות, או תיעוד חיי האהבה והתפתחויות רומנטיות שלהן כדי להוציא לכולם את העיניים? חשבו שנית, כי אחת מכוכבות הסדרה על הפאשניסטות, הוזמנה באופן חגיגי לפגישה במשרדי מותג אופנת על בינלאומי באיטליה. חלום!
 
לא מדובר באדל או בדנה, אלא דווקא באיט גירל אבישג (שוגי) נגר, שתטוס בקרוב בפעם המיליון לבירת האופנה מילאנו - שם היא צפויה לפגוש כמה חברים מעניינים. בין אלה שימתינו לה בארץ המגף, גם בלוגרית הפאשן העולמית הידועה קיארה פראני (שהופיעה על שער מגזין ווג ונחשבת לאחת מאושיות הרשת החזקות בעולם הסטייל), ששידכה את הישראלית למותג האופנה החביב עליה - קלווין קליין. בקטנה.

 

A photo posted by Avishag Nagar (@avishagnagar1) on


 

A photo posted by Avishag Nagar (@avishagnagar1) on



נגר, הוזמנה לפגישת ביזנס במשרדים המקומיים של המותג האמריקני, כך שעדיין לא ברור מה יקרה כתוצאה מהביקור המרגש בצפון איטליה. בין השאר, האיט גירל צפויה לפגוש במילאן גם את המעצב ארמנו שרבינו (שאת הבגדים החושפניים שלו חובבת לא אחרת מאשר קים קרדשיאן) איתו כבר בילתה בעבר, לקיים כמה פגישות עבודה באווירת קפוצ'ינו ולפנות גם זמן לשופינג. בכל זאת, על מה תשוחח עם חבריה אם לא תרכוש עוד חולצה שיקית. אריבדרצ'י!

 

A photo posted by Ono Bello (@onobello) on