מה קורה בין אייל גולן לבת הזוג המפורסמת, רוסלנה רודינה? בסביבתם של הזמר מנחה תכנית הכשרונות והדוגמנית שהיא אם בנו הקטן, שמכירים מאז שנת 2011 - מרכלים בתקופה האחרונה על קשיים בקשר הזוגי, זאת בעיקר מאז החשיפה הגדולה לה זכתה רודינה בתקופת שידור תכנית הריאליטי "הישרדות". עם זאת, לא ברור האם מדובר בשמועות מרושעות או במשבר זוגי של ממש.



גולן ורודינה, נראו יחד בפעם האחרונה באופן פומבי בהקרנת בכורת הסרט "צבי הנינג'ה" - לו סיפקה רודינה את קולה, לפני כשבועיים, כאשר גולן הגיע עם ילדיו - אלין וליאם - לפרגן לבת הזוג שלו. עם זאת, בסביבתם של השניים מרכלים על מהמורות במערכת היחסים כבר כמה שבועות. "לא אייל ולא רוסלנה פרסמו תמונה זוגית ברשתות החברתיות כבר הרבה זמן, הם לא מתקשרים כמו שצריך לאחרונה", סיפרו יודעי דבר ל-TMI, "גם להקרנה של הסרט של רוסלנה הגיעו בנפרד, אייל לא נראה נינוח".

זוגי זוג. אייל גולן ורוסלנה רודינה (צילום: אביב חופי)
זוגי זוג. אייל גולן ורוסלנה רודינה (צילום: אביב חופי)


"רוסלנה מאוד עסוקה עם העבודה מאז 'הישרדות', היא דוגמנית פופולרית. אייל תמיד נהנה מהערצת הקהל הרחב עם ההופעות והתכנית שלו. הם כנראה עוברים משבר שיכול להסתיים בפרידה", מספרות נשמות טובות. עם זאת, אייל ורוסלנה צפויים לצאת לחופשת קיץ משותפת בקרוב בחו"ל ולפי שעה לא שינו את התכניות.

חיוכים למצלמות. גולן ורודינה
חיוכים למצלמות. גולן ורודינה

על פי המקורבים, לא מן הנמנע שהשניים - שכבר עברו טלטלות רומנטיות, נפרדו בשנת 2012 כדי לעשות קאמבק, הפרידו כוחות שוב ב-2013 וחידשו את הזוגיות בתחילת 2014 (בצל פרשת הקטינות בה הזמר היה מעורב) - יתגברו על הקשיים המשפחתיים. רודינה וגולן, קיבלו לעולם את בנם יאן גולן לעולם בנובמבר 2014 ומאז נראה שהקשר בינם יציב, כאמור עד לאחרונה על פי השמועות, בתקווה שיתגברו על הקשיים שעליהם מרכלים.

ליאם הפקות מסרו בשמו של אייל גולן: "שקר וכזב. לא היה ולא נברא, מדובר בעלילת דם על אייל גולן".

רוסלנה רדינה לא הגיבה לדברים עד לשעת פרסום הידיעה.

 

A photo posted by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on