מה קורה כשמערבבים הון ושלטון? מתברר שחתונה: זה לפחות המקרה של סגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר, שהציע היום (רביעי) נישואים לבת הזוג שלו מאיה ורטהיימר - שהיא במקרה (הכי לא) שחקנית, כוכב נוער ונכדתו של איל ההון הישראלי סטף ורטהיימר. הטבעת, נשלפה בעת נופש רומנטי של השניים באירופה לכבוד יום הולדתה, כך שברור שהאדמונית ענתה לו "איי דו!".
 
השניים, פרסמו הערב בפייסבוק את ההודעה המשמחת על החתונה המתקרבת, שמגיעה אחרי כמעט שנה של בילוי זה עם זו. ורטהיימר בת ה-26 (שיצאה בעבר עם עפר שכטר) וזמיר (עוד רגע בן 36), שבילו בימים האחרונים בבירת אנגליה לונדון ויגעו גם לעיר האורות פריז, פרסמו תמונה שבה הם עומדים מחייכים לצד נהג מונית, כשהיא מציגה לעולם את הטבעת הנוצצת שהעניק לה.

אהבים צעירים! אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר (צילום: ראובן שניידר)
אהבים צעירים! אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר (צילום: ראובן שניידר)


"זה סעיד, הוא נהג מונית מאיראן שהסיע אותנו לתחנת הרכבת בלונדון בדרכנו לפריז. דיברנו כל הדרך על כמה זה עצוב שיש בעולם כל כך הרבה שנאה בין עמים ושרובה נובעת ממנהיגי המדינות בעוד שרוב בני האדם רק רוצים לחיות בשלום יחד", כתב זמיר בפייסבוק. "ואז כשהגענו הוא ביקש להצטלם איתנו ואמר שהוא מתרגש כי זו פעם ראשונה שהוא מסיע זוג שזה הרגע התארס".

בקרוב חתן-כלה. ורטהיימר וזמיר
בקרוב חתן-כלה. ורטהיימר וזמיר

אז, הוסיף סגן ראש עיריית תל אביב, "אה, כן, הצעתי למאיה להתחתן איתי הבוקר ושנעביר יחד את החיים. היא הדבר הכי טוב שקרה לי. היא עושה אותי בנאדם טוב יותר, ואני אוהב אותה מאד מאד". הידד, במיוחד שבחתונה יתערבבו אנשי עסקים, כוכבי בידור וילדים, עם פוליטיקאים מקומיים. מזל טוב.