עוד רגע זה קורה! ה"איט גירל" הלוהטתקים אקפי תלבש בחודש הבא לבן, תצעד בשביל חופה ותינשא לבחיר לבה בשנה האחרונה - מאמן הכושר יוסי פרלוב. החתונה, תערך ב-8 לספטמבר באולם האירועים היוקרתי שבמלון הילטון בתל אביב, אבל מה הדבר הראשון שיעשו כזוג נשוי? אין צורך לנחש, כי התכנון הוא לפינוקים ולבבות.

כמעט כמו סינדרלה, אקפי מתכננת להחליף באירוע הנוצץ המרכזי בחייה שתי שמלות כלה בעיצובה של ג'ולי וינו ועל האיפור ושיער ימונה הסטייליסט של בנות הדוקו-ריאליטי "איט גירלז", גילי אלגבלי. כמובן, אי אפשר בלי בידור לאורחים שבאים לכבד את החתן והכלה - כך שמי שיהיה אמון על הצד האמנותי של הערב הוא הזמר המקפיץ דודו אהרון



 

A photo posted by קים אקפי (@kimakafi7) on


אבל מה יחקרה ביום שאחרי, איך הזוג הבלונדיני ימתיק את חיי הנישואים? כרגע על פי התכנית, פחות או יותר שלושה חודשים אחרי שאקפי תשנה סטטוס לאישה נשואה, השניים מתכננים לערוך ירח דבש מרגש בן חודש ימים בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות - ארצות הברית. נכון משם הגיעו גם הבובות "ברבי" ו"קן".

פרלוב, אם יש צורך בתזכורת, החליט לכרוע ברך ולשלוף טבעת עבור בת הזוג שלו, אחרי שמונה חודשים של זוגיות פוטוגנית. הפאשניסטה, ענתה בחיוב כמובן, כך שפחות מחצי שנה אחרי הרגע המרגש, כאמור, השניים ישבעו זה לזו אמונים בחודש הבא.



 

A photo posted by קים אקפי (@kimakafi7) on