זוכרים איפה נחשפתם לראשונה למעצב השיער מיקי בוגנים, אושיית בלונד וחברם הטוב של כמה מהאנשים המוכרים ביותר בתעשיית הבידור המקומית? בתכנית מהפכים על המסך. המון שנים חלפו מאז תספורת הגוונים באולפן הוורוד, בהן בוגנים הפך למבוקש על ידי בנות ישראל, הספיק להשתתף בקמפיין או שניים בזכות עצמו - וכעת מתברר שאפילו הצליח להשתלב גם בתכנית ריאליטי שתשודר בערוץ הבידור האמריקני, בדיוק באותה משבצת שידור שבה משודרת כיום התכנית של קים, קריס והשאר - "משפחת קרדשיאן"!
 
הכל התחיל בזכות דיווה גדולה אפילו יותר ממנו, בשם מריה קארי. הזמרת הבינלאומית שהופיעה בארץ בקיץ שעבר, ביקשה מבוגנים לסייע לה עם הסטיילינג וטיפוח המראה בזמן הביקור בישראל. החיבור בין השניים היה כל כך טבעי (ראתה, נדלקה), שחודשים ספורים אחר כך קארי ביקשה ממנו להצטרף אליה גם למסע ההופעות שערכה במדינות אירופה ואפריקה - שבמקרה (הכי לא) תועד עבור סדרת דוקו "מאחורי הקלעים" של ערוץ !E (שמשודר גם בישראל). התוצאה? מיקי עומד לזכות לחשיפה ברחבי הגלובוס.

הדיווה והבלונד. מריה קארי ומיקי בוגנים בפרומו לריאליטי (צילום: ערוץ E!)
הדיווה והבלונד. מריה קארי ומיקי בוגנים בפרומו לריאליטי (צילום: ערוץ E!)


במהלך הפרקים שישודרו על המסך החל מחודש דצמבר הקרוב, העולם מקבל הצצה לחיים של מריה מאחורי המיקרופון ולהכנות שלה לחתונה הקרבה, עם ארוסה המיליארדר ג'יימס פאקר. בוגנים, שהתלווה אליה בין המדינות בהן הופיעה קארי, נקלט בעדשת המצלמה ואיפלו מופיע בפרומו לסדרה שעלה אתמול (רביעי) לרשת - כך שאם ישרוד את העריכה של הריאליטי, הוא יהפוך לא רק לספר הישראלי המצליח בכל הזמנים, אלא גם לפרצוף מוכר בעולם. יפה לך, ברבי.



 

A photo posted by Miki Buganim (@mikibuganim) on


 

A photo posted by Miki Buganim (@mikibuganim) on