כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן לא מפסיקה לספר איך היא עבדה קשה, בכדי להביא לעולם את שני ילדיה המשותפים עם קניה ווסט - נורת' וסיינט ווסט. אבל כפי שזה נראה מבחוץ, נדמה שהיא נותנת להם את כל העולם. זה עשוי להיתפס כמוגזם להלביש ילדים בבגדי מעצבים יקרים (תשאלו את ראידמן), או לחגוג להם ימי הולדת חד ספרתיים באירועים גדולים יותר מכמה מהחתונות שנערכו בביצת הבידור הישראלית, אבל אם יש בלינג אז למה לא!

לקראת גל ה"בייבי בום" שמאיים להציף את כוכבי הביצה המקומית, וכתוצאה מכך גם את אזרחי ישראל בתמונות של פעוטות חמודים מפורסמים, מערכת TMI אספה עבורכם מספר טיפים לגידול ילדים מוצלחים, מצמד ההורים המפורסמים בהוליווד - קימיה!

כדי להיות אמא טובה, עשי הכל כדי לתת לבתך לישון כמו מלאך. גם אם זה אומר לדרוש מצלמי הפפראצי להיות בשקט, כדי שלא יעירו את הבייבי.


קים קרדשיאן, נורת' ווסט (צילום: splashnews)
קים קרדשיאן, נורת' ווסט (צילום: splashnews)

תמיד עודדו את החוש היצירתי של הילדים ותנו להם לבטא את עצמם. גם אם משטח הציור היחיד באיזור הוא תיק ההרמס שלכם, ששווה לא פחות מ-20 אלף דולר.

קים קרדשיאן (צילום: splashnews)
קים קרדשיאן (צילום: splashnews)


תנו לילדים שלכם להרגיש בוגרים מההתחלה, וביום הולדתם הראשון עשו גרסת "מיני" לפסטיבל מוזיקה מצליח כמו קואצ'לה, כולל הגלגל הענק. כי ברור שילדים בני שנה ישמחו לעלות עליו!



#
הכי חשוב - נימוס מגיל קטן. ללמוד לומר "תודה" ו"סליחה", במיוחד כשצלמי הפפראצי רודפים אותם בכל מקום, או לדעת את הצירוף "בלי תמונות בבקשה".

מי שמביט בה מאחור לא יידע מי היא? כי יחשבו שזו האמא ולא הבת! אם תלבישי את הבייבי באותם בגדים כמו שלך, כמו מעילי עור יוקרתיים - אולי צלמי הפפראצי יחשבו שאת זו בעצם היא! 

 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on



# כדי שלא תצטרכו להסיע כל הזמן את הילדים לחוגים ולחברים, קנו להם מיני-מכונית מפוארת (כמו למבורגיני), והכי חשוב, שתהיה תואמת לזו של אבא, כדי שידעו בדיוק למי הילדים שייכים.

יש לצאצא יום הולדת בקרוב? מתלבטים באיזה נושא לארגן את המסיבה? אל תשברו את הראש! בחרו את הדמות האהובה עליכם והכריחו את הילד/ה לאהוב אותו גם במסיבה!


"תמיד רציתי שישה ילדים, מאז שיש לי שניים, אני רוצה מיליון", אז קימי יצרה אימוג'י, סליחה קימוג'י של הילדים שלה.


# כיאה לשנות האלפיים, הרגילו את הילדים לרשתות החברתיות כבר מגיל צעיר, כדי שיכירו את כל האפליקציות ויידעו בעתיד איך לחשוף את עצמם לעולם (ואולי בדרך נאותה, ולא באמצעות קלטת סקס).


# תמיד קחו אתכם את הילדים למקומות הומי אדם, מלאים ברעש, מוזיקה ומצלמות. זה ימנע מהם חרדת קהל, יחשל ויכין אותם לחייהם הבוגרים באור הזרקורים.
קים קרדשיאן, קניה ונורת' ווסט (צילום: גטי)
קים קרדשיאן, קניה ונורת' ווסט (צילום: גטי)


# כדאי לכם לעשות ילדים, הם מביאים הרבה אושר. קניה מרגיש שמאז שיש לו ילדים הוא אדם הרבה יותר טוב.

 

A video posted by Kanye West (@kanyew.est) on


# למדו את הילדים מגיל קטן איך לעשות פוזות למצלמה... העניין יכניס לכם כסף רב כשהם יתחילו לדגמן לקמפיינים אופנתיים, עוד לפני גיל 15.

 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on