כשכיכב בסדרה "הפמליה" בתור ארי גולד, הסוכן הממולח של כמה כוכבים הוליוודיים ענקיים, הוא דאג לערבב עבור לקוחותיו כמה ג'ובים תוך כדי פלז'ר. אבל כנראה שהשחקן ג'רמי פיבן, למד כמה דברים מהתפקיד שגילם - והחליט ליישם את הכישורים שלו כפרצוף מוכר, כדי לקדם עסקים גם בחיים האמיתיים.

במהלך ביקורו של פיבן בן ה-51 בישראל, אתר הגיפט קארד'ס "Buyme" החליט ללהק את השחקן לקמפיין מכירות שעתיד לעלו לאוויר בתקופת החגים הקרובה. הטריק השיווקי יעלה לחברה למעלה ממיליון וחצי שקלים, כי בכל זאת, לא בכל יום שחקן הוליוודי כשר ונאה נבחר ומסכים לייצג חברה ישראלית.

שואב השראה לחיים האמיתיים. ג'רמי פיבן (צילום: גטי)
שואב השראה לחיים האמיתיים. ג'רמי פיבן (צילום: גטי)



אחרי שהספיק לבקר בכל המקומות הקדושים, לטבול בים המלח ולחגוג לעצמו בר מצווה שנייה בכותל, פיבן יחתום את הביקור שלו בארץ ביום צילום לסרטון פרסומת מגניב באווירת החג. את הטיול שלו בהולי לנד, "ארי גולד" חייב לכדורסלן עומרי כספי, שהזמין אותו לצד שלל כוכבי ליגת ה-NBA לסיור בארץ במסגרת הקרן שהקים לפני כשנתיים, זאת לעורר מודעות עולמית לישראל ונגד תנועת החרם. מפתיע (או שלא כל כך) שמכל הפרצופים המפורסמים שהגיעו במסגרת משלחת, דווקא פיבן הוא שנבחר לככב בקמפיין. שלום אנד גוד לאק!



 

A photo posted by NBPA (@thenbpa) on



 

A photo posted by Jeremy Piven (@jeremypiven) on


 

A photo posted by Jeremy Piven (@jeremypiven) on