חם, למישהו יש גלידה? כי הזוג ההוליוודי הסופר-פוטוגני מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין הביא לעולם את בנם השלישי, אבל לא אתמול, לא היום או שלשום... אלא כבר לפני כשבוע! מסתורי, אבל באותה דרך התחיל ההיריון, שכלל סודיות מוחלטת לגבי זהות אבי התינוק של פוקס, שפשוט הגיעה לבכורת הסרט "צבי הנינג'ה" כשהיא מדגמנת בטן הריונית, על תקן פרודה מאוסטין ובדרך לגירושים משחקן "בוורלי הילס 90210". כעת, מתברר שבשעה טובה הכוכבת ילדה בשבוע שעבר, אך רק כעת נודע לעולם.

השחקנית בת ה-30, ילדה בפעם השלישית בן, אח קטן לנוח בן השלוש, ובודהי בן השניים. אם חשבתם שהתינוק החדש יתחמק משם מוזר כמו אלו שניתנו לאחיו, אתם טועים. הנסיך השלישי בתור לכתר המשפחתי נקרא ג'ורני ריבר גרין - או בתרגום חופשי, מסע הנהר הירוק. לכו תבינו.



 

A photo posted by Megan Fox (@dailymeganfox) on


השניים, שניהלו זוגיות במשך 11 שנה והביאו לעולם שני ילדים, הודיעו בשנה שעבר שהם נפרדים, כך שפוקס הגישה בקשה לגירושים למאוסטין גרין החתיך. לכן, כשהכוכבת הסקסית הופיעה הרה באירוע מתוקשר בחודש אפריל האחרון, היו שמועות רבות לגבי זהותו של אבי התינוק. אחרי הרבה הכחשות, השניים הודיעו בשמחה כי הם חזרו זה לזו ומצפים לבייבי שלישי משותף. במהלך ההיריון, הזוג נצפה יחד רבות ותועד בעשרות תמונות מאוהבות, שמוכיחות שהניצוץ ביניהם כנראה אף פעם לא נעלם. מברוקוש.



 

A photo posted by Megan Fox (@meganfox__fan) on


 

A photo posted by Cala Boca News (@calabocanews) on