מדינה שלמה התרגשה אתמול (שלישי) לגלות שאלופת הג'ודו הישראלית, ירדן ג'רבי, נעשתה למדליסטית האולימפית הראשונה של המדינה באולימפיאדת ריו 2016. הצעירה בת ה-27 מנתניה, גרפה מאז ליל אמש שלל ברכות על זכייתה במדליית ארד, בהן של נשיא המדינה ראובן ריבלין ושר הספורט מירי רגב, אבל לא חשבתם שהמפורסמים המקומיים יוותרו על ההזדמנות לפרגן לישראלית היפה ברשתות החברתיות, נכון?


בין אלה ששמחו ושיתפו את מעריציהם בהתרגשות שהביאה ג'רבי בברזיל, היו שלל כוכבים, בהם גם הטופ מודל בר רפאלי שפרסמה ברשת תמונה של הג'ודוקא עם הכיתוב "כבוד, ברכות על הזכייה, כמה כבוד". גם וונדר וומן הישראלית, גל גדות, כתבה אחרי הזכייה שהיא "כל כך שמחה , איזה ביצוע נהדר". חברתן נועה תשבי, כתבה איחולים ל"ג'דיי הג'ודו שלנו, על הזכייה במדליית ארד. מזל טוב ירדן, כבוד!".

 

RESPECT #yardenjerbi congratulations for your win!! What an honor!

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

 

Champ!!!

A photo posted by Israel Atias (@israelatiass) on


הזמר דודו אהרון כתב ש"כבר קרוב לשבוע מאז פתיחת המשחקים בריו ברזיל, אני מוצא את עצמי כוסס ציפורניים מחזיק אצבעות לנציגנו שעושים מעל ומעבר בריו, כדי להביא גאווה למדינתנו בכחול לבן. אחרי כמה ימים של תקווה וציפייה לרגע המיוחל ותפילה קטנה בלב, הגיעה לוחמת מלאה בתשוקה ונתנה למדינתנו את הגאווה, רגעים של נחת יש לומר!". חברו עומר אדם השתמש בתגית #מהפכהשלשמחה לצד התמונה שלה, בעוד שהשחקן ישראל אטיאס כתב "אלופה".

"ג׳רבי האגדית אין מילים לתאר את הכח שלך!!!", כתב לה אלירז שדה, "את לוחמת אמיצה שקטפה את הפרי שהגיע לה בזכות עוצמות אדירות שקיימות בך. בדיוק ברגע הנכון עלית ולא הורדת את הראש, לא נתת לשיפוט הביתי להשפיע עלייך. ואת חוזרת לארץ עם מדליה ונותנת לכולנו כבוד גדול. תודה על מי שאת!". הקומיקאי ירון ברלד התרגש לתמצת ב"מלכה אמיתית".

 

מלכה!!!! גאווה גדולה !!! כל כל שמחה בשבילך ❤️

A photo posted by @rotemabuhav on

 

מלכה אמיתית

A photo posted by Yaron Berlad (@yaronberlad) on


טל מוסרי, שיתף זיכרון אישי עם הספורטאית: "את ירדן ג׳רבי פגשתי לראשונה בצילומים לצ׳מפיונסניק. היא דיברה הרבה על העוצמה הנשית וייעצה לכל הבנות להאמין בעצמן, לא לוותר ולזכור שיש להן את הכח להגיע לכל מקום שירצו. בסוף הראיון רגע לפני שנפרדנו שאלתי אותה מה החלום שלה ומה היא עוד רוצה להגשים בחייה והיא ענתה מיד: מדליה אולימפית בריו 2016. אז הנה החלום התגשם ומדינה שלמה שמחה, גאה ומאושרת בשבילך".

מירי נבו, שנמצאת בריו יחד עם אריק זאבי, פרסמה תמונה משותפת של השניים עם ג'רבי לצד הכיתוב "רגעים של אושר. שמחה עבור ירדן ג'רבי הנהדרת, ספורטאית גדולה שהגשימה חלום. ואני מודה לה שעזרה לי להגשים גם את החלום האישי שלי - לשדר מדליה אולימפית". גאווה, ג'רבי!

 

מזל טובבבב ג׳רבייייי

A photo posted by Tom Baum / טום באום (@tombaum) on