אם נמאס לכם לשמוע על השפים מושיק רוט או אסף גרניט, אבל ממש תהיתם מה שלום אדון מאיר אדוני, השף השלישי בפאנל אשפי הגורמה של "משחקי השף" - אז אל תתכננו לשמוע ממנו יותר מדי. לפחות בזמן הקרוב!

השף הפופולרי הגיע אתמול (רביעי) לנמל התעופה בן גוריון, משם המריא לניו יורק בכדי להגשים חלום אישי נושן. למרות שאדוני קיבל לאחרונה מבעלי מסעדת "סזרינה" בקיסריה (שהייתה בעבר בבעלותו), כתב תביעה על סך של כמעט מיליון שקלים בגין לשון הרע - הוא לא נותן לפרשיה לשבש לו את התכניות ולנפץ לו את החלומות. אמריקה, הוא מגיע.



 

A photo posted by meir adoni (@chef_meir_adoni) on


הבוקר (שעון ישראל) אדוני למעשה מבלה את היום הראשון שלו בדירה החדשה ששכר בתפוח הגדול, זאת אחרי שמונה עשרה שנים בהן לא חי במנהטן - האי המפורסם ביותר בארצות הברית. אדוני בן ה-43 שהשתתף במשך שתי עונות בתוכנית ריאליטי הבישול, החליט לאחרונה החליט לפרוש מתפקידו כמנטור בתחרות, בכדי לקחת את קריירת המסעדנות שלו  לשלב הבא - כך שהוא פותח מסעדה חדשה בעיר הגדולה.

המסעדה שתמוקם במנהטן צפויה להיפתח כבר בחודש הבא, והיא תצטרף לארבע המסעדות הישראליות שכבר נמצאות בבעלותו של השף - כתית, המזללה, בלו סקיי ולומינה. האם הבישול של השף אדוני יהיה ערב לחך האמריקני? רק הזמן ומבקרים המזון יגידו. בתיאבון. 



 

A photo posted by meir adoni (@chef_meir_adoni) on