> השחקנית נטע ריסקין, כוכבת "שטיסל" שנמכרה השבוע לאמזון, החליטה לדבר בפייסבוק שלה על אחת הבעיות הקשות ביותר שכל אחד או אחת מאיתנו נתקלים בהן באופן תדיר:  “שאלה בנוהלי עירום בגרמניה - בסאונה, ג'קוזי וכל מתקן אחר שקשור לספא, יש איסור מוחלט להיכנס בבגדי ים. נערכת בדיקה מדוקדקת תחת המגבות ומי שנתפס כשבגד ים זעיר לגופו ננזף בפרהסיה ומגורש. לצערי, אני נאלצת לצפות בכל יושבי חדר האוכל במערומיהם הלא מאוד אטרקטיביים ולחלוק איתם את המקלחות המשותפות".

"אני לא שוהה במלון נודיסטים, סתם במלון גרמני רגיל. חוקי העירום שבו זהים לאלה שבכל גרמניה. מאידך, כשהעזתי פעם אחת להיכנס לשטוף ידיים בשירותי הגברים, חוללתי מהומה שלמה על הסגת גבול: ‘זהו מקום פרטי ובו אנשים עירומים'. ניסיתי להסביר להם שלפני שנייה ראיתי את הבולבולים המתנדנדים שלהם יושבים לידי בסאונה או מתקלחים לידי, אבל צעקו עלי שאסור לי לחזות בהם מעבר לדלת המסוימת הזאת. מי יכול לפרש לי?".


 

A photo posted by Neta Riskin (@riskinneta) on


> יומיים אחרי שגיסתה לשעבר, אתי אלון, השתחררה מהכלא, חגגה יפה מקסימוב, אבל לא את השחרור אלא את יום הולדתה עם החבר החדש.

לבני ציפר יש ידיד נפש חדש: אורן חזן. הפובליציסט אף תיאר את הח"כ כ"אדם סימפטי ביותר, תזזיתי אומנם", לא לפני שחיבק את חזן באולפן שבו התארחו שניהם, בצילומים לתוכנית “מה אתם אומרים". כל זה קרה, כמובן, לפני התאונה המצערת ששלחה את חזן לניתוח דחוף.


ציפר, תיתן לו לכתוב ב"תרבות וספרות" של הארץ?
“אורן חזן עשה עלי רושם מאוד טוב. אדם סימפטי, נחמד, מלא חוש הומור, שלוקח את עצמו בקלות, שלא נעלב כשמתקיפים אותו. מרגיש בטוח בעצמו ולא נעלב. כל ההיסטוריה והשמועות עליו לצורך העניין לא מעניינות אותי, אני בוחן אדם לפי המפגש איתו. המפגש איתו היה נחמד. אני כמו מרטין בובר שאמר ‘אני ואתה'. ברגע שאתה רואה פנים של אדם, כל מה ששמעת עליו מתבטל. זה בדיוק מה שקרה לי במפגש עם שרה".


אתה יכול לעשות לו לובינג אצל שרה עכשיו.
“אני לא נכנס לסכסוכים בתוך המפלגה. אני לא היחיד שהוקסם ממנו. כל העיתונאים האחרים שמחו לעשות איתו סלפי ולהתחכך. הוא סלב כזה. וגם כל ההתעסקות בענייני הקזינו והזנות זו התייפייפות. הרי כל האשכנזים שהגיעו ממזרח אירופה במאה ה־19 עשו את כספם מכל מיני עסקים מפוקפקים והבריחו זונות ממזרח אירופה לדרום אמריקה. ואנשי הנדל"ן הישראלים מברלין זה יותר מוסרי? לקנות דירות בברלין ולהשכיר אותן למסכנים?".


התקשרת לשמוע מה שלומו אחרי הפרוצדורה?
“אין לי את הטלפון שלו, אבל אני באמת מאחל לו בריאות".

בני ציפר (צילום: ראובן קסטרו)
בני ציפר (צילום: ראובן קסטרו)