בר רפאלי תמיד ידעה לנהל את המידע על חייה האישיים, בין העבודה לאהבות של הטופ מודל שהמעריצים כל כך אוהבים לקרוא ולשמוע עליהם, בדרך שלה. היא זו שהחליטה שתדעו שהיא בהריון ראשון מבעלה, עדי עזרא, היא האישה שפרסמה תמונה של העובר ברחמה ואז של הבטן שלא הפסיקה לגדול - וכעת, מן הראוי שהיא זו שאישרה לחשוף תמונה ראשונה שלה כאמא!
 
שעות ספורות אחרי שילדה אתמול (חמישי) את בתה הבכורה ליב עזרא, פרסמה הסבתא הנרגשת ציפי רפאלי - אמה המוכרת של הדוגמנית העל הישראלית - תמונה מחוייכת יחד עם בתה. בצילום שנחשף ברשתות החברתיות, רפאלי נראית עדיין בחלוק בית החולים, כשהיא מחייכת אך מותשת (בכל זאת, הגברת עברה לידה!) ואוחזת במאמא ציפי שמחבקת אותה. לצד התמונה, הוסיפה ציפי את הכיתוב "בתי אהובתי חיי גאוותי מזל טוב". חמסה.



בחודשים האחרונים המאמא הטרייה דאגה לתעד כל רגע במהלך ההריון, עבור כל תושבי העולם - זאת כיוון שפרסמה שלבים רבים שלו בתמונות אינסטגרם. החל מתמונת מקל בדיקת ההריון בערב השנה האזרחית החדשה, דרך תמונת האולטראסונד המפורסמת ועד לאלבום הריון בגרסה הספרדית של המגזין Elle ותמונות החדר התינוקות שערכה מראש עבור בתה. אמש, כאמור, רפאלי ועזרא הגיעו לחדר הלידה בבית החולים איכילוב שבתל אביב - שם הגיחה לאוויר העולם הבייבי, יורשת העצר במשקל 3.180 ק"ג עם השם שנבחר מראש: ליב עזרא. קדימה, מתי תמונה של האם ובתה הקטנטנה?

כאן היא עדיין בהריון. בר רפאלי (צילום: Splashnews)
כאן היא עדיין בהריון. בר רפאלי (צילום: Splashnews)

קונגרג'וליישנז. בר רפאלי ל-Elle ספרד (סריקה)
קונגרג'וליישנז. בר רפאלי ל-Elle ספרד (סריקה)