פחות מחודש חלף מאז חבר להקת "היי פייב" לשעבר, אמיר פיי גוטמן, שב מניו יורק עם בשורות אופטימיות - למרות האבחנה שנעשתה לו בארץ, הוא אינו חולה בסרטן. כעת, אחרי שעיכל את הבשורה, הוא מנסה להתאושש ולחזור לשגרה מחוץ לחדרי הטיפולים שבבתי החולים.

גוטמן שחגג לא מזמן את יום הולדת ה-40, עזב לאחרונה את בית החולים וחזר לחיים רגילים בחיק משפחתו - בעלו ינאי פרישר ובנם המשותף רוי. היום (ראשון) גוטמן חושף עוד נקודת אור במאבקו: הטיפולים הכימותרפיים הופסקו ולגוטמן חזר לצמוח השיער שעל ראשו.

בתמונה מחממת את הלב ששיתף האב הגאה, שכמו כל הורה רגיל כנראה יצא לבלוי של חופש גדול עם בנו, הוא נראה נוסע ברכבו מחויך כשילדו יושב מאחוריו. לצילום הוסיף את הכיתוב "שוב ביחד. אוהב אותו".


 


 

A photo posted by @amirfguttman on


על פי עדותו של גוטמן, שכבר קיבל מספר טיפולים בכדי להיחלם במחלה, הדרך להחלמה מלאה עוד ארוכה - אבל הוא משגר לעוקביו ברשתות החברתיות אותות של התאוששות. כאמור, לאחר שהתגלתה אצלו לכאורה מחלת הסרטן, גוטמן עבר טיפולים כימותרפיים מסיביים וכחלק מתופעות הלוואי הלא נעימות של התרופה איבד את שערות ראשו. עם זאת, בבדיקות נוספות שנעשו מאוחר יותר, מתברר שכלל לא לקה בסרטן והוא שוחרר מהאשפוז.



 

A photo posted by Keren peles (@kerenpeles) on