גם אחרי שנפרדו סופית (כלומר, עד להודעה חדשה) בפעם המי יודע כמה לפני כשנה, סלינה גומז לא ממש מרפה מהאקס המיתולוגי שלה, ג'סטין ביבר ועדיין מנסה לחנך אותו. היא אמנם רק בת 24, אך גומז משתפת את הזמר השובב בפניני החוכמה שלה ומלמדת אותו איך להתנהג.

אליל הצעירות הבלונדיני השערורייתי, פרסם לאחרונה ברשתות החברתיות סשן תמונות עם הבחורה החדשה שלו - סופיה ריצ'י, בתו של הזמר ליונל ריצ'י ואחות של נערת הזוהר ניקול ריצ'י - מי שסיפקה בעבר לא מעט סקנדלים בעצמה יחד עם הבסטי שלה פריס הילטון. אבל לא ציפה שבין תגובות המעריצות, תהיה אחת גם מהאקסית המפורסמת שלו.


 

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on


 

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on


ה"בליבריות" (כלומר אלה שעדיין לא חושבות שביבר בלתי נסבל ומעריצות אותו), ככל הנראה לא כל כך מרוצות מהקשר הרומנטי החדש של האליל שלהן, כך שמילאו את התמונות באלפי תגובות - כמעט חצי מיליון בכל פוסט - בהן גם אמרות פוגעניות ומעליבות כלפי החברה החדשה של ג'סטין. התוצאה: בתמונה האחרונה שפרסם, ביבר כתב מסר חריף לתגובנים הרעים, רעים, רעים. "אני אהפוך את חשבון האינסטגרם שלי לפרטי אם לא תפסיקו את השנאה שיוצאת מכלל שליטה", נזף באלה עם התגובות הקשוחות, "אם אתם מעריצים אמיתיים אתם לא צריכים להיות כאלה מרושעים כלפי אנשים שאני אוהב". אוקיוש.




איך נכנסת גומז לתמונה? היא, כך מתברר, החליטה להצטרף לאינספור המעריצים שהגיבו בתמונות, וכתבה מסר קטן לביבר בכבודה ובעצמה בתגובה לאחת התמונות. "אם אתה לא מצליח להסתדר עם השנאה אז תפסיק לפרסם תמונות של החברה שלך - זה צריך להיות קשר מיוחד רק בין שניכם", טענה הפופסטאר, "אל תכעס על המעריצים שלך, הם אוהבים אותך", הסבירה בסוג-של-נזיפה בחזרה.

כמה רגעים אחר כך, גומז המחנכת הבינה שהתגובה שכתבה תגיע לכותרות, כך מחקה אותה באלגנטיות. מה שהיא כנראה לא מבינה, הוא שמה שעולה לרשת, נשאר שם לעולם. חכמה? הכי!

בימים יפים יותר. ג'סטין ביבר וסלינה גומז (צילום: גטי)
בימים יפים יותר. ג'סטין ביבר וסלינה גומז (צילום: גטי)