חבורת בנות צעירות ואנונימיות, פחות או יותר, נפגשות כדי לפטפט על אופנה וגברברים, מתפרסמות וזוכות להערצה... עד שהן מגלות שאחת מהן מנסה להפריד בין כולן? זה ככל הנראה מה שקורה בין בנות הדוקו-ריאליטי "איט גירלז", שעל פי יודעי דבר התפצלו בשבועות האחרונים לשני מחנות. מצד אחד אדל בספלוב, קים אקפי ואבישג נגר, מנגד - חברתן דנה זרמון, שמצאה את עצמה מנודה מהחבורה, זאת אחרי ש"ניסתה לסכסך בין הבנות". עסיסי!
 
חשבתם שזרמון לא הגיעה למסיבת הרווקות של אקפי, שנערכה בסוף השבוע האחרון, רק בגלל שבן הזוג שלה לא חש בטוב (כפי שהסבירה)? אז זהו, שהצעירה האופנתית ידעה שהיא לא רצויה בחגיגה הלוהטת של הנשים הקטנות, זאת כיוון שהיא לא ממש מתקשרת עם חברותיה מהמסך בשבועות האחרונים. 
לא חברות? אדל בספלוב ודנה זרמון (צילום: אלירן אביטל)
לא חברות? אדל בספלוב ודנה זרמון (צילום: אלירן אביטל)


על פי יודעי דבר, "דנה ניסתה לעשות הפרד ומשול בין הבנות, כנראה ממש רצתה ולסכסך ביניהן. לכל אחת מהן, היא סיפרה סודות ולכלוכים במטרה להפריד בין הבנות וליצור ריחוק". כאשר שאר הבנות דיברו בינן לבין עצמן, כך על פי המקורבים, הן גילו את "התרגיל המלוכלך של דנה ולפני חודש החליטו פשוט להתנתק ממנה". אאוץ'.
 
קים אקפי ובספלוב חוגגות. דנה? לא הגיעה!
קים אקפי ובספלוב חוגגות. דנה? לא הגיעה!

בסוף השבוע, כאשר זרמון הבריזה ממסיבת הרווקות של אקפי, אך פרסמה ברשת תמונות שלה מבלה במקומות אחרים באותו יום, היא הכעיסה את השאר אפילו יותר - כך שהחליטו שלא לטרוח לתקשר איתה. אמש (שני) למשל, כל צוות התכנית נפגש באירוע אופנתי מתועד לכבוד האיט גירלז. זרמון חשבה שזו הזדמנות מצוינת לבקש את סליחתן של אקפי ובספלוב, שמצדן פשוט בחרו להתעלם ממנה בהפגנתיות.

"כולן עמדו יחד וחייכו רק מול הצלמים, רק לטובת תמונה עם מארגני האירוע", מספר עד ראייה שנכח במקום, "בפנים הן סוערות, כך ששוט ניתקו עם דנה כל קשר". לדברי המקורבים פטפטנים לבנות הפגועות, הן גם חושדות שזרמון רוכשת עוקבים באינסטגרם "בכמויות קטנות מדי פעם, כדי לא לבלוט, במטרה להראות כמה היא יותר טובה מהן ופופולרית יותר מהשאר, בעיקר מאדל".

יריב נתי, הסוכן של בספלוב ואקפי, הגיב כי: "אני לא מתייחס לחיים האישיים של המיוצגים שלי".

דנה זרמון הפנתה את TMI לסוכנת ורד חיימוביץ', שמסרה: "אני לא מכירה שום סכסוך בין הבנות. אולי מישהו מנסה ליצור מצב כזה ואינני יודעת על כך. דנה עסוקה בעשייה, לא בסכסוכים. לגבי הטענה על האינסטגרם, לא דובים ולא יער. אם יש איזשהו ספק, מזמנים לעשות בדיקה מול אינסטגרם העולמי".

סכסוך? בנות "איט גירלז" (צילום: אור גפן)
סכסוך? בנות "איט גירלז" (צילום: אור גפן)