אם התעניינת מה שלום הזמר הלטיני המסוקס ריקי מרטין - שיגיע בחודש הבא לביקור והופעה בארץ הקודש, אז רק שתדעו שעד אז הוא ליבינג לה וידה לוקה! מרטין בן ה-44 כבר לא כזה צעיר, אב לתאומים, אבל זה לא מונע ממנו להנות לבדו, כשהוא לוקח פסק זמן מהכל לטובת זמן איכות עם עצמו בזמן סיבוב ההופעות.

לקחת פסק זמן ולא לחשוב...ריקי מרטין (צילום: splashnews)
לקחת פסק זמן ולא לחשוב...ריקי מרטין (צילום: splashnews)

מרטין, נצפה היום (רביעי) עומד במרפסת חדר בית המלון שלו במיאמי שבפלורידה, כשהוא נראה שליו ונינוח, שומע מוזיקה דרך אוזניות ומעשן משהו. נכון, לא ברור אם מכשיר האידוי שנכנס לו לפה כולל סתם ניקוטין, או שבכלל מדובר במכשיר לעישון מריחואנה.



מוזר לראות זמר שמתפרנס מהקול הערב שלו מעשן - מה שעשוי להזיק לו. אבל אם זה מצליח לאדל, הזמרת בעלת הקול האדיר, אין זכות לומר שום דבר. מרטין, על פי כלי התקשורת עישן סיגריות בעבר, אך הצהיר בעצמו שנפטר מההרגל המגונה באוגוסט 2009.

אין עשן בלי אש כפרה
אין עשן בלי אש כפרה

סטלה של החיים?
סטלה של החיים?

שואף ונושף להנאתו
שואף ונושף להנאתו

השאלה מה יחשוב על זה בן הזוג שלו חואן יוסף, אותו הציג לעולם באופן רשמי לפני כחצי שנה על השטיח האדום בברזיל, שמרבה ללוות אותו במהלך הטור ואולי לא ירצה חבר מסטול. בעוד פחות מחודש, יגיע מרטין לישראל להופעה אחת. עד אז, נקווה שלא יגזים עם התענוג אותו הוא מעשן, כדי שלא יעשה ריהאנה, יזלזל בקהל ולא יגיד "שלום יזראל" תוך כדי שהוא מנענע את הבונבון.