גילי מוסינזון רגיל לחיות את חייו בפתיחות, אם בסטטוסים אישיים בפייסבוק (כמו זה שבו יצא לאחרונה מהארון כביסקסואל גאה) או בתמונות חושפניות שפרסם בשגרה באיסנטגרם. עם זאת, כדורסלן העבר ויוצא הריאליטי, שנקלע למבוכה כאשר סרטונים מיניים שצילם ופרסם בקבוצה סגורה ברשת דלפו והופצו בין מעריציו בארץ - חושף היום (שני) כי איבד את עבודתו כמאמן כדורסל בעקבות הפרשה המדוברת. 

מוסינזון, שפרסם בפרופיל הפייסבוק האישי שלו סטטוס מפורט, רומז בו כי האשמה העיקרית טמונה במה שהוא מכנה "טורי השטנה וההשמצות באתרים", בעקבות צילום והפצת הסרטונים המיניים, בהם הוא נראה מקיים יחסי מין יחד עם עוד שתי נשים וגבר. הספורטאי, כתב כי הוא "אני לוקח אחריות מלאה על החוסר זהירות שלי ועל התמימות ועל העלק לא ידעתי שהסרטונים יופצו. הייתי אידיוט סבבה? אך גם בטחתי באנשים אידיוטים. זה תמיד יקרה לי", כך במקור. 

אז, המשיך ש"לב שאוהב וגם טועה ולא הכי חכם לפעמים. אז לגבי הסרטונים הייתי קצת אהבל סבבה? הלוואי ובזה הייתי מואשם". בהמשך, כתב "לכל טורי השטנה וההשמצות באתרים וברשת כנגדי בסופה"ש האחרון היה מכנה משותף והוא: הזעקה כנגד היחס שבין היותי סלב חזק בעל הון פוליטי לעומת כל אותן נשים מסכנות צעירות ומובלות שבטח ערבבתי אותן ככה וגזרתי עליהן קופון".  

 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on


אז, חשף כדורסלן העבר ש"היום פיטרו אותי כמאמן בהפועל תא - הבית שלי. האהבה שלי. רצו שניפגש אבל כבר לא ישנתי 3 ימים כי אני נלחם בתחנות רוח. אני בטוח שבהפועל תא שומעים ויודעים ובטוח גם קוראים... אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי. מעולם לא עברתי על שום חוק. מעולם לא פגעתי במזיד" (כך במקור). לדבריו, "מיום שישי אני עונה למקללים ומסיתים בדרכי נועם ולא מתפתה. אנשים שכתבו שאני קריפ וסוטה ודוש וצחקו על הדיסלקציה שלי ואמרו שעברתי על החוק ללא הסתייגויות וללא הנחות ושאין לי אישור לפרסם ושאני עבריין. אולי בתגובות יהיה מקום לעוד אנשים שרוצים להיכנס בי כי הגווייה כבר מוטלת אז בואו ותתנו עוד בעיטה קטנה".
 
"אני לא רוצה לשמוע משום אישה ומשום גבר מי נפגע יותר כי זאת לא תחרות. הנחת היסוד כי נשים לרוב נפגעות יותר בהפצת סרטונים מסוג אילו לא נותנת את הלגיטימציה לשום אדם להתנגח בי מאחר ואני גבר. זה לא קשור לגבר או אישה זה קשור לבן אדם או לא. כשם שאני מתנגד לחלוקה הישנה של ימין ושמאל, כך אני מתנגד לחלוקה הישנה של בנים ובנות. יש בני אדם, יש רגשות, ובכל מקרה לגופו".
 
"חייב לציין כמה נשים שלא שיחררו אותי מהסיבה שמעולם לא הייתי אישה. זהו כל חטאי. שאף אחד לא יתעסק לי עם המיניות ושאף אחד לא יגיד לי שאני לא יודע מה מרגישה מישהי שהיא אובייקט מיני, ושאף אחת לא תגיד לי שאני לא יודע מה מרגישה מישהי שהתקיפו אותה מינית. כי אני יודע. אל תתנו לציניות שלי ולהומור לבלבל אתכם... מה שאתם רואים זה לא תמיד מה שבאמת. שמעתי מחברים שהציפרלקס עושה פלאות. חושב שנגמרו לי הכוחות", סיכם מוסינזון את הסטטוס.

חושפני. הסטטוס של מוסינזון (צילום מס)
חושפני. הסטטוס של מוסינזון (צילום מס)

מנסה להיות בסטייל (צילום: אביב חופי)
מנסה להיות בסטייל (צילום: אביב חופי)



 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on


 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on