לפני כמעט חודש ארזה המאמי הלאומית (לשעבר) נינט טייב את הפקלאות, יחד עם בעלה יוסי מזרחי ובתם  אמיליה - שעזבו את ישראל תוך בכי תמרורים, כדי לנסות את מזלם עם קריירה מוזיקלית בינלאומית בארצות הברית. כמו לכל מי שמנסה להגשים את החלום האמריקני, ההתחלה לא פשוטה, אך הדיווה הישראלית כבר הצליחה לסגור לעצמה מופע ראשון שייערך בעיר המלאכים, לוס אנג'לס, ב-7 בספטמבר. הלוקיישן: מועדון ה"וויפר רום" במערב הוליווד, מיקום נודע ונחשב למופעים מצומצמים משהו.

כרזת המופע (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)
כרזת המופע (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)

בהחלט מדובר בכבוד לישראלית, שהצליחה להיכנס לעניינים בזריזות. אז לכל יהודי הגולה, או כאלה שמבקרים באזור וחולמים לבחון את הזמרת על הבמה בניכר - הכינו ארנקים, פתחו תכניות חיסכון, בטלו משכנתאות, שברו את קופות החיסכון בצורת חזיר, כי עבור המופע של טייב תאלצו לשלם כ-10 דולרים לכרטיס, שבחישוב פשוט שווה לכ-37.6 ש"ח, על פי שער הדולר היציג להיום.



נכון, לא מדובר בתשלום עבור כרטיס להופעה של ביונסה (שיעלה לכם מאות דולרים), המחיר זעום ביחס למחירי ההופעות שהייתה גובה בארץ מולדתה -אבל כדי להתחיל לייצר הד ולבסס את שמה, נינה הרגישה צורך להנגיש את ההופעה לכל מי שחפץ לראותה. מאמי, בהצלחה.

מזל שהיא לא שכחה את הגיטרה. נינט טייב (צילום: ניר פקין)
מזל שהיא לא שכחה את הגיטרה. נינט טייב (צילום: ניר פקין)