איילת זורר, מורן אטיאס, הישמרו - יש כוכבת ישראלית חדשה שמאיימת לכבוש את הזירה הבינלאומית: רותם סלע!

מתברר שהסדרה "להיות איתה", שכתב ויצר אסי עזר, מסייעת לשמור על הזקפה הלאומית - ולאחרונה לא רק שנמכרה ל"צ'אנל 4" הבריטי, אלא עלתה (שלישי) אמש למסך באנגליה, בגרסתה העברית. להבדיל מתכניות מקומיות אחרות שהיגרו למדינות זרות, האנגלים החליטו כי לא תצולם גרסה מקומית, אלא שישדרו את אותם פרקים שבהם צפו בערוץ 2 הישראלי פלוס תרגום. השינוי היחיד שנעשה הוא בשמה של הדרמה, שלא נקראת "להיות איתה" אלא "Beauty and the Baker", או בתרגום חופשי "היפה והאופה" (בעברית זה נשמע טוב יותר).



 

A video posted by Walter Presents (@walter_presents) on


 

A photo posted by Assi Azar (@assiazar) on


גאים? כי סלע, בלונדינית לוהטת (וכעת גם הריונית), שמככבת בתפקיד הראשי בסדרה הישראלית - עשויה להפוך בקרוב למפורסמת גם ברחבי יבשת אירופה. רגע לפני שהסדרה עלתה לאוויר, תמונתה של סלע הופיעה בעיתונות הבריטית, כאשר באחד העיתונים היומיים נכתב כי השחקנית מצטרפת לייצוא הישראלי המובחר - שכולל בין היתר את המקומיות הכי בינלאומיות - גל גדות ובר רפאלי.

מלבד הדוגמנית/ שחקנית הלוהטת, כל חברי הצוות הישראלי של "להיות איתה" הביעו את התרגשותם לקראת עליית הסדרה על המסכים באי הבריטי, ברשתות החברתיות. כמובן שגם עזר, שנמצא בעיצומו של ירח הדבש עם בעלו אלברט אסקולה, מצא זמן לשתף את רגשותיו העזים לקראת המאורע המרגש וכתב "זה קורה הלילה, וואו! לא יכול להסביר כמה אני מתרגש, ואיזה לא יאומן זה בשבילי. הסדרה שלי בערוץ 4 הבריטי! מקווה שכולכם תצפו ותעדכנו אותי מה אתם חושבים".



 

 

A photo posted by Rotem Sela (@rotemsela1) on

 

A photo posted by @leelotan_official on


 

A video posted by hilsaada (@hilsaada) on