האהבה שלה לא עולה דבר? כנראה שבגלל זה היא מוותרת עליה בקלות: ג'ניפר לופז ובן הזוג הצעיר שלה, הרקדן קספר סמארט, שניהלו מערכת יחסים הדוקה שנמשכה כמעט חמש שנים - החליטו לאחרונה שהגיע הזמן להפריד כוחות ולהמשיך כסינגלס. מתברר שהזוג הוליוודי נפרד כבר לפני כמה שבועות, קצת אחרי שחגגו יחד את יום הולדתה ה-47 של ג'ני מהבלוק. צ'יקוס, זה הזמן להסתער על הדיווה.

להזיז את הטוסיק. ג'ניפר לופז וקספר סמרט (צילום: גטי)
להזיז את הטוסיק. ג'ניפר לופז וקספר סמרט (צילום: גטי)

למרות שמקרובים של סמארט מכחישים את הדיווחים על הפרידה, אנשיה של לופז דווקא מאשרים שהיא רווקה בוגרת ומחוטבת - ומספרים ש"זו לא הייתה פרידה דרמטית וזה נגמר יפה. זה פשוט נגמר באופן טבעי". על פי המלחששים בתעשיית הבידור האמריקנית, ג'יי לו ובן הזוג לשעבר "נשארו חברים והם עדיין מתראים, אבל הם לא ביחד". 



לופז, אם תהיתם היא אמא לתאומים בני שמונה - אותם הביאה לעולם עם בעלה לשעבר, הזמר מארק אנתוני. כך שהפרידה מג'ני, תרחיק את סמארט גם מהילדודס, שבשנים האחרונות הפכו להיות חלק משמעותי מחייו. על פי המקורבים, הרומן בין הזמרת והרקדן - שבינם מפרידות כמעט 18 שנים - החל בשנת 2011 בתור סטוץ חולף, ולא היה אמור להימשך הרבה יותר מזה.

הקשר המיוחד של קספר וג'ניפר הפתיע רבים, בעיקר בגלל פער הגילאים בין השניים והעבודה שהם נותרו צמודים כמה שנים מכובדות. בין נשיקה לענטוז, לופז והלאבר חוו גם קשיים במערכת היחסים - כאשר נפרדו לתקופה קצרה בקיץ 2014,  כאשר על פי השמועות, הכוכבת גילתה שבן הזוג שלה מפלרטט עם טרנסג'נדרית (שאינה דומה לג'ני מהבלוק). עם זאת כעת, ייתכן שהפרידה תהיה ארוכה ומוחלטת הרבה יותר.

  

כבר לא יצעדו על השטיח האדום ביחד....
כבר לא יצעדו על השטיח האדום ביחד....
 

A photo posted by Jennifer Lopez (@jlo) on