הידעתם שלפני ההתפקדות המתוקשרת של יואב "הצל" אליאסי לליכוד, הוא ניסה אחרים. במערכת הבחירות האחרונה הגיע הצל מספר פעמים למטה הבחירות של תנועת "יחד" של אלי ישי, שקשה לחשוד בה בשמאלנות יתר והציע את שירותיו הטובים. אבל בניגוד לח"כ אורן חזן, ב"יחד" דחו אותו באדיבות. הטענה של ברוך מרזל וחבריו הקרובים: הוא ימני מדי.
 
אליאסי, מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו? 
"לא ניסיתי להיכנס למפלגת יחד. בסך הכל סייעתי להם, נתתי להם תמיכה".

בגלל שהם לא הצליחו עברת לליכוד?
"לא, מעולם לא הייתי איתם. פרגנתי להם בקטע חברי".

מה. הצל עם אורן חזן (פייסבוק)
מה. הצל עם אורן חזן (פייסבוק)

מה קורה עם הליכוד?
"התפקדתי כמו מאה אלף איש שהתפקדו לפניי. אני יוצר את משמר הליכוד, שדוגל בהחזרת את הליכוד לערכים של פעם, הישנים. היום נכנסו לליכוד כל מיני גורמים שלא אמורים להיות בו. גורמי שמאל שאין להם שום קשר לליכוד והמטרה שלהם היא למוטט את הליכוד מבפנים, לא מחביאים את זה. אני בא לתת קונטרה. אני לא בא להיות חבר כנסת, לא מעניין אותי הדבר הזה".

היית רוצה להיות חבר כנסת, אתה חושב שהיה לך סיכוי?
"בטח שהיה לי סיכוי. יש לי כבר 2,000 מתפקדים עוד לפני בכלל שהספקתי לדבר. אני מאמין שאני יכול להכניס עשרת אלפי מתפקדים, אם הייתי רוצה. שאני אקרא להתפקדות אני חושב שאנשים יבואו לבד".

מה #2 הצל עם אלי ישי (צילום מסך, פייסבוק)
מה #2 הצל עם אלי ישי (צילום מסך, פייסבוק)

> ברוך מרזל, הצל שלי ואני?
"לא היה ולא נברא. הצל השתתף במספר סיורים שערכנו בבחירות וגם בעבר יזמנו מספר הפגנות משותפות. מעולם לא פסלתי את הצל ואני לא חושב שהוא ימני מידי, ודווקא יותר טבעי לצל שהוא יתפקד אצלנו ולא יתפקד וייתן את קולו לצחי הנגבי ובני בגין היפיופים ולליכוד - מפלגת ההרס והחורבן".