לאחר שקיבלה הצעת נישואים מתוקשרת במהלך חגיגות המימונה בבית משפחתה של נטלי דדון, אווה לימסוב, האקסית המיתולוגית של סקאזי, בילתה בשבוע האחרון בכרתים, נטולת טבעת אירוסים על אצבעה. מתברר שהחתונה המתוכננת בוטלה ובהיעדר חתן שבה לימסוב להתגורר בביתה של דדון.

אווה, ואחר לך יביא טבעת?
“זה מאוד רגיש כרגע, מעדיפה לא לדבר על זה".

אווה למיסוב (צילום: צילום גולשים)
אווה למיסוב (צילום: צילום גולשים)




עמירן דביר וישי לפידות הופיעו בלונדון מול הקהילה המקומית ו״זכרון מנחם״. לפתע המתופף לא חש בטוב ומי שהציל את המצב היה הזמר לירן דנינו, שהיה בקהל ועלה לתופף.

> יגאל אלנקרי, יוצא בית "האח הגדול", מצא עצמו תחת מתקפת שיימינג מטורפת ברשתות החברתיות שמציגה אותו כפדופיל, רק משום שדרש החזר כספי מגיא כהן (שותף במועדון האומן 17 בירושלים) שהוצת לפני מספר ימים.

הרקע: על פי טענת התביעה, גיא פיתח "שיטה" לעקיצה סדרתית של אנשים, כשהוא נוטל מהם את כספם לצורך שותפות במועדון כזה או אחר, ונמלט עם הכסף, תוך שהוא מותיר אותם ללא כספם.  הוא עצמו, כמובן, נכנס ויוצא מהליכי פשיטת רגל ואין שום רכוש על שמו שכן הכל מוחזק בנאמנויות על ידי אחרים. על פי החשד גיא עקץ את אלנקרי והפיץ בציבור את הפרסומים שכבר היו על כהן כדי להזהיר אנשים מפניו. לידי ליאורה הגיעה הקלטה שבה מתפאר גיא כי הוא "גאון" בתחום העקיצות שאף הצליח לעקוץ ובקלות, את יגאל. מלבד זאת, הוא מתאר שהוא מרוצה מזה שאלנקרי "אוכל את הלב ויגיע למיון בסוף".

ויש המשך לעלילה הפתלתלה: כנקמה הפיץ גיא בפייסבוק כתבות ערוכות על פדופילים, כך שתמונתו של יגאל שובצה לתוכן. יגאל בתגובה הגיש תלונה למשטרה.

עו"ד תומר ריטרסקי, בא כוחו של אלנקרי: "מדובר בפרשה שראשיתה בתרמית מבית מדרשו של נוכל מוכר, הנכנס ויוצא חדשות לבקרים מהליכי פשיטת רגל, ואשר הוציא במרמה מאות אלפי שקלים מיגאל אלנקרי, וסופה בסחיטה באיומים אשר נועדה להרתיע את מר אלנקרי מלהזהיר את הציבור מליפול ברשתו של אותו נוכל. משבחר מר אלנקרי להזהיר את הציבור, שילם על כך מחיר אישי כבד. בשל כך פתח אותו אדם, באמצעות פרופיל פייסבוק פיקטיבי אותו הקים (כאשר תמונות הפרופיל בו נגנבו מאתר אינסטגרם של דוגמנית אמריקאית ללא ידיעתה), במסע הכפשה פרוע כנגד מר אלנקרי תוך "שתילת" תמונותיו אל תוך כתבות עיתונאיות העוסקות בפדופילים. למותר לציין כי למר אלנקרי, הנקי מכל עבר פלילי, אין כל קשר לדברים, כי הוא יוסיף להזהיר את הציבור על-מנת שאחרים לא ייפגעו אף הם וכי כנגד אותו נוכל נפתחו הליכים פליליים ואזרחיים".

גיא כהן: "הבן אדם פשוט בנה לעצמו תסריט והוא הולך אתו. הוא בוכה על דברים שהוא עשה לאחרים. בואי נדבר על מסע השיימינג הזה... אם את תכנסי לקיר של יגאל ותסתכלי שם הוא כבר חודש ימים עושה בדיוק מה שעשו לו. הוא לוקח איזה כתבו שהיו עליי בשנת 2013 שכל בן אדם שפושט רגל עובר את זה, ולוקח חתיכות של כתבות ומדביק עליהם תמונות וכותב שקרים וכל מיני דברים מטורפים כדי להשמיץ אותי.. מה שהוא עשה לי באה איזו שהיא גברת שהוא כנראה הציק לה, והיא פשוט תקפה אותו באותו מטבע. יש על אדון יגאל דברים שגם אני וגם את יכולים למצוא אותם באינטרנט. אני ההיפך, התרעתי בפני חברים משותפים שיפסיק. הגשתי תלונה במשטרה על איומים מצדו. הוא כתב דינו של נוכל - דינו מיתה. זו ממש הסתה לרצח. הגשתי את התלונה לפני חודש. הוא שלח לי עבריינים לפני כחודש על מנת להשתלט על העסק. אני הרבה יותר מותקף ומאוים על ידי יגאל. הוא הגיש תביעה על סכסוך עסקי שהיה לנו והכל בסדר ואני אגיש תביעה שכנגד. יש לי התכתבויות שאמרתי לכולם תפסיקו עם זה. אמרתי גם אני יכול להוציא דברים לא רציתי לפגוע בו בגלל שיש לו ילדים אבל בסוף הוא אכל אותה מכיוון אחר. הכל באינטרנט. תעשי גוגל ויש פסקי דין. יגאל אלנקרי - פדופיל".


זה נשמע קשה מה שאתה אומר.

"יגאל אלנקרי מנסה לסחוט משהו שלא שלו בדרך אכזרית בדרך של איומים עבריינים ושמיינג בפייסבוק. המשטרה לא עשתה כלום לגבי השמיינג היום יומי שהוא עושה לי. הבן אדם אובססיבי ומסוכן".