הכינו את הילקוטים, שנת הלימודים נפתחה היום (חמישי) ברחבי הארץ - כך שאלפי הורים נרגשים התייצבו בשעות הבוקר המוקדמות כדי ללוות את ילדיהם למוסדות החינוך, בין בתי הספר לגנים. עם אלה שהצלצול הוא לא עבורם אלא עבור הצאצאים שלהם, נמנים גם אייל גולן ורוסלנה רודינה, שלפני ימים ספורים עוד נפשו בשייט תענוגות ים תיכוני עם כל המשפחה, אך הבוקר שבו לשגרת הלימודים של הילדודס.
 
רודינה ליוותה את יאן גולן, כמעט בן שנתיים, ביומו הראשון בגן החדש ופרסמה תמונה של הזאטוט הפרטי, לצד הכיתוב "חיים של אמא!! בהצלחה לכולם בשנת הלימודים החדשה!". מקסים? בערך כמו יחס ה-VIP שלו הדוגמנית זוכה מהגננת של הבייבי.

 

יאן בגן החדש❤️ חיים של אמא!! בהצלחה לכולם בשנת הלימודים החדשה!!

A photo posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on



הסבר קצר: מקרובים לשורדת בדימוס גילו שרודינה זוכה ליחס מיוחד בגן הפרטי של הילד, ובזמן שנערכה אספת הורים כללית יחד עם הילדים במקום, גברת רודינה ויתרה עליה והגיעה לפגישה אישית ופרטית עם הגננת. 

אפשר לתרץ את זה בעובדה שבילתה עד לפני רגע בחו"ל, או שרוסלנה היא גברת עסוקה, אבל מה תגידו על כך שרודינה מסרבת להיכנס לקבוצת ההודעות ההמונית של הורי הילדים בגן - באפליקציית ווטסאפ? על פי השמועות, הכוכבת פשוט לא רוצה שיטרידו אותה, לכן, ביקשה מהגננת לקבל את העדכונים השוטפים בהודעה פרטית. פייר? עם ההתכתבות האינסופית (חפירה) שם, היא הכי צודקת!

 

A photo posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


 

A photo posted by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on


 

A photo posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on