סוף השבוע הנוכחי הוא מאוד מיוחד, בין החגיגות המתוקות של ראש השנה לתפילות יום כיפור מלא הסליחות - כנראה שמדובר בזמן המושלם למעט חשבון נפש. כן, גם עבור כמה אנשים מאוד מוכרים מתעשיית הבידור בישראל (ברור שאנחנו יודעים מי אתם), אך גם מעבר לים.

קצת אחרי ש(אולי) עשיתם "תשליך" ועל פי המסורת היהודית השלכתם את כל החטאים, החרטות והרוע למצולות הים, ורגע לפני שתתנצלו בפני האנשים שכנראה פגעתם בהם - מערכת TMI מציגה בפניכם כמה סלבס מעבר לים, שאולי לא יהודים, אך בהחלט צריכים להתנער מדברים שעשו בתקופה האחרונה. מעשים כאלה ששהשפיעו על התדמית שלהם ועל אנשים אחרים, שבגללם הכוכבים הענקיים צריכים לאזור אומץ ולהתנצל. שייק איט אוף, בייבי.


ג'וני דפ | חוטא באגרופו

ג'וני דפ ואמבר הארד (צילום: gettyimage(
ג'וני דפ ואמבר הארד (צילום: gettyimage(


שנה קשה עברה על מי שמוכר גם כיורד הים "ג'ק ספארו" - שהתברר כסוג של שודד גם בחיים האמיתיים, אחרי שנחשף כי לכאורה הכה את אשתו בשנה וחצי האחרונות אמבר הארד. הדוגמנית-שחקנית המסכנה, הגישה נגדו תלונה רשמית שהפכה לדיון משפטי לא פשוט, שבמהלכו נחשף סרטון של דפ משתגע בביתו כשהוא שיכור לחלוטין - ותמונות מתעדות מחווה שעשה: חתך לעצמו את האצבע אחרי שהאשים את הארד בבגידה. אכן תקופה קשה.

טיילור סוויפט | חוטאת בשקר

טיילור סוויפט, קים קרדשיאן וקניה ווסט (צילום: גטי)
טיילור סוויפט, קים קרדשיאן וקניה ווסט (צילום: גטי)

אחרי שקניה ווסט שחרר קליפ מוזיקלי לשיר "Famous" בו מופיעה דמותה של סוויפט, שמהלכו הוא אף שר עליה מספר שורות בהן אלה שטוענות שהראפר "עדיין מסוגל לעשות סקס עם סוויפט", כי למעשה "עשה את הכלבה הזאת מפורסמת" - הפופסטאר ה"עדינה" טענה שמאוד נעלבה מה"מחמאות" ואפילו הושפלה בגלל בעלה של קים קרדשיאן. עם זאת, הכל השתנה ברגע שבו אשתו של קניה פרסמה קטע מצולם קצר שבו תועדה שיחה בין ווסט לסוויפט שמסכימים על מילות השיר - שקיבל את אישורה וברכתה של סוויפט. חוצפנית, מאז השאר היסטוריה.

כריס בראון | חוטא בחזרקה על עצמו

כריס בראון וריהאנה (צילום: גטי)
כריס בראון וריהאנה (צילום: גטי)

נכון שמאז תקרית האלימות בין כריס בראון וריהאנה שקרתה לפני מספר שנים, הזמרת היפהפייה מצאה נחמה בידיו של המושיע שלה, הראפר דרייק, אבל היא והציבור לעולם לא ישכחו לזמיר בראון את משוכת ההתעללות שהעביר את רי-רי, שהכה אותה בפנייה וגרם לה לחבלות בכל הגוף במיוחד אחרי שלפני כמה שבועות עשה את זה שוב לכאורה, הפעם עם בחורה אחרת.

ג'יי זי | חוטא בהעלמת ראיות

ג'יי זי וביונסה (צילום: splash news)
ג'יי זי וביונסה (צילום: splash news)

הראפר הקשוח ובעלה המסור של ביונסה היה מעורב בקטטה לפני כעשור יחד עם לאנס ריביירה, מנהל חברת תקליטים, בזמן שבילו במועדון בניו יורק. ג'יי זי הסיח את דעתם של הבליינים בעזרת הפמליה שלו, ובניגוד לגנגסטרים אחרים, השתמש בסכין ולא באקדח כדי לדקור את ריביירה בבטן ובגב, מסיבות שעדיין לא ידועות. מאז, התדמית הרעה נדבקה אליו, ויהיה לו קשה לשחררה, גם אם קיבל מכות מאחותה של אשתו.

רוב קרדשיאן | חוטא בהשפלה

רוב קרדישאן ובלאק צ'יינה (צילום: אינסטגרם)
רוב קרדישאן ובלאק צ'יינה (צילום: אינסטגרם)

אחרי שנים שבהן היה מחוץ לאור הזרקורים, גברת אחת בשם בלאק צ'יינה החזירה את הבן במשפחת קרדשיאן לחיים הציבוריים, אחרי ששקע בתרדמת הדיכאון, ממנה כל בני המשפחה ניסו להוציא אותו. אך ההשקעה והדאגה של המשפחה לא הספיקו, כי בזמן שכל משפחת הריאליטי בילתה בחופשה משפחתית, רוב קרדשיאן החליט להציע לצ'יינה נישואים, ולא טרח לעדכן את המשפחה שגילתה זאת דרך הרשתות החברתיות.

ג'סטין ביבר | חוטא באכזריות

ג'סטין ביבר (צילום: גטי)
ג'סטין ביבר (צילום: גטי)

לבבות רבים של מעריצות נלהבות נשברו בחודש שעבר כשג'סטין ביבר, אליל הנוער, החליט להעניש את מעריציו ולסגור את חשבון האינסטגרם שלו - כך שהוא מנתק את הבליבריות מהתמונות החושפניות שפרסם עד כה, לכאורה בגלל תגובות שקיבל על תמונות עם בת הזוג החדשה. בהתחלה, ביבר הפך את החשבון לפרטי, אבל כשהבין שזה לא יחסום אותו לגמרי, החליט להסיר את הפרופיל לחלוטין. אוי, בייבי.  

למאר אודום | חוטא בחוסר הכרת תודה

קלואי קרדשיאן, למאר אודום (צילום: גטי)
קלואי קרדשיאן, למאר אודום (צילום: גטי)

לפני כשנה, הכדורסלן לשעבר והאקס של קלואי קרדשיאן היה בסכנת חיים - אחרי שנמצא חסר הכרה בבית בושת ואושפז בבית החולים בשל מנת יתר מסוכנת של סמים ואלכוהול. מי שהייתה לצדו לאורך כל התהליך וההתאוששות הייתה אשתו לשעבר, שטיפלה בו במסירות רק כדי שלא ידרדר שוב לתהום השימוש בחומרים אסורים. אודום לא הצליח להשתקם, ולפי הדיווחים חזר לאחרונה להשתמש בסמים בביתה של קלואי עד שזו העיפה אותו, והתנערה מכל אחריות עליו. אאוץ'.