בעלי נפש רכה וקיבה רגישה, שלחו איחולי החלמה מהירים לשחקן, כוכב הילדים ומיסטר "בוב ספוג" הישראלי - עידו מוסרי - שכמעט איבד את עינו אך ניצל בנס. ואז, התקדמו לכתבה הבאה ואל תבחנו את התמונה הבאה, ששיתף ברשתות החברתיות אתמול (ראשון), כשהוא פצוע ונפוח בעין שמאל. אאוץ'!

 

A photo posted by Ido Mosseri (@ido_mosseri) on


מוסרי ג'וניור ואחיו הצעיר של טל, שיתף כי לא מדובר באיפור לטובת הצגה, אלא בפציעה ממשית שכמעט וגרמה לו לאבד את מאור עיניו. "לא, זה לא איפור. ביום שישי האחרון נפצעתי בעת מילוי תפקידי - בחזרה להצגה תל חורף שתעלה ביום חמישי הקרוב בתיאטרון גשר", כתב עידו לצד התמונה. "איך נפצעתי - זה סיפור קצת מסובך, אבל בשורה התחתונה - נכנס לי עיפרון עמוק ליד העין, וכמה אירוני - בתפקיד של בחור שלא מרגיש כאב".

השחקן, שהובהל לבית החולים איכלוב בתל אביב לקבלת טיפול באופן מדיי, המשיך ב"כל הדואגים - אני בסדר גמור עכשיו, אין כאבים, ואפילו חזרתי לעבוד. העין עדיין נפוחה, אבל כמאמר השיר - גם זה יעבור... אומרים שניצלתי בנס וכאלה, אני לא ממש יודע... מה שבטוח, זה שאני שמח לחזור - לחיים ולתיאטרון. והלקח - אולי להיות מעט פחות טוטאלי". רפואה שלמה? רק תשאלו את מוסרי.
 
כך הוא נראה בשגרה. עידו מוסרי (צילום: אביב חופי)
כך הוא נראה בשגרה. עידו מוסרי (צילום: אביב חופי)