חובבי הצהוב מוכנים לרטוט המתרגשות? קבלו את סכסוך הריאליטי החדש של ביצת הבידור: בצד אחד בלונדינית העונה לשם לי לוי, מנגד הברונטית הזוהרת דורון מטלון, שתי כוכבות "המשימה: אמזונס" שהיו חברות, אבל כבר לא סובלות אחת את השנייה. עסיסי? הרבה יותר מפרקי הריאליטי ביערות של דרום אמריקה.
 
החזית בין שתי האמזונות, נפתחה בסוף השבוע האחרון, רגע אחרי החתונה המרגשת של נערת ישראל במיל', שנערכה ביום חמישי שעבר. לוי אמנם קיבלה הזמנה לחתונה ואישרה את השתתפותה, אך ברגע האחרון לא נכחה באירוע. הסיבה שבגללה לוי לא יכלה להגיע? אילוצי לוח זמנים עמוס, או למען הדיוק הרבה ארגזים וחברת הובלות שסייעו לאקסית של יהודה לוי לעבור דירה. התוצאה: קאט פייט.

קול כלה. דורון מטלון עם בעלה הטרי (צילום: רפי דלויה)
קול כלה. דורון מטלון עם בעלה הטרי (צילום: רפי דלויה)

לא הגיעה. לי לוי (צילום: אביב חופי)
לא הגיעה. לי לוי (צילום: אביב חופי)

באותו היום בו נערכה החתונה, עזבה הבלודנינית הלוהטת של "אמזונס" את דירתה במתחם "סיטי טאוור" ברמת גן, לטובת בית חדש אליו עברה ב"מגדלי גינדי" שבעיר. תהליך המעבר ארך זמן רב משציפתה, כך שלוי ויתרה על הגעה לאיבנט של מטלון ובעלה הטרי, אופיר דבש, בו בילו כמה מחבריה של דורון לריאליטי. עם זאת, למחרת היום לוי כבר נסעה לנופש מפנק בצימר מקומי ואף שיתפה תמונות ברשתות החברתיות, מה שכנראה העיב על החגיגה ועורר את זעמה של הכלה - שרק רצתה לבלות את האיוונט החשוב בחייה יחד עם חברתה הטובה (לשעבר). קרב של איט גירלז, גרסת הפריים טיים.

הבלונדינית, ניסתה לשלוח למטלון הודעות התנצלות על שנעדרה מהחתונה ואף מנתה את הסיבות לכך, אך על פי מקורבים לשתיים, דורון פשוט בחרה שלא להשיב ללוי. יודעי דבר סיפרו ל-TMI שלי ניסתה שוב ושוב לצלצל לחברתה כדי ליישר את ההדורים ואף שלחה לה הודעות התנצלות, אך מטלון הזועמת החליטה שנכון לעכשיו היא כנראה עדיין לא מוכנה להיענות להפצרותיה של לוי. הו, בנות.

מנהלה של לי לוי, חגי דור, מסר בתגובה: "צר לנו שלי לוי לא יכלה להגיע לאירוע בשל אילוצי לו"ז. אנחנו מאחלים לדורון המון מזל טוב".

פעם הן כן בילו יחד! משתתפי "המשימה: אמזונס" (צילום: אביב חופי)
פעם הן כן בילו יחד! משתתפי "המשימה: אמזונס" (צילום: אביב חופי)