אנחנו אולי הצ'מפניוז, אבל יש כאלה שהתואר "אלוף" מגיע להם במיוחד - כשאמיר פיי גוטמן, הוא אחד מהם. אמש (שני), אחרי תקופה לא פשוטה שעבר כשאובחן כחולה בסרטן, עבר סדרת טיפולים ואז גילה כי האבחנה ככל הנראה לא היתה נכונה, יצא לבילוי יחד עם יותר מ-55 אלף ישראלים אחרים (!) בהופעה המדוברת של להקת קווין ואדם למברט בתל אביב.

בין אלפי הפרצופים שהזיעו יחד על הדשא בפארק הירקון מול ההופעה המחשמלת של הלהקה, מתחם ה"גולדן רינג" הצמוד לבמה, היו גם כמה מנציגי ביצת הבידור בהם מיקי גבע נטול האישה הטרייה, עינת שרוף, לירון ויצמן וגיא פינס, דנה גרוצקי, ארז טל, פנינה רוזנבלום, ציפי רפאלי, משה דץ, שרון איילון ועוד רבים. אך כאמור, מי שמשכו את הפוקוס היו גוטמן ובן הזוג ינאי פרישר, שהותירו את בנם רוי עם השגחה בבית ויצאו לבלות ערב זוגי, כשעל הדרך לחגוג שבע שנות נישואים. 

 

A photo posted by @amirfguttman on



כשהוא נטמע בקהל - גוטמן, שמתאושש בימים אלה מהטיפולים הקשים שעבר, נראה מעולה ועל קו הבריאות (חמסה), שערו צמח (טפו), ועל פי אנשים שבילו בסביבתו נדמה שהוא נרגש עד דמעות לשמוע את הלהיטים והשירים האייקונים של הלהקה המיתולוגית שעליהם גדל. אחד השירים שמדבר על מאבק עד הסוף, אף נגע באמיר במיוחד. כי ההצגה חייבת להימשך, תמיד.

 

A photo posted by @amirfguttman on